Thursday, November 10, 2005

Vapaalla.

Ihanaa. Nyt on meikäläinen asennettu moodiin "vapaalla". Pitkä viikonloppu.

Laitan kohta vähän ruokaa ja sitten alkaa ultimaattinen lepäily kera leffojen ja kirjojen. Huomenna tapaan Santerin, pitkästä aikaa. Käymme kantapaikassa olusella ja syömässäkin kenties.

Päivä oli täynnä pieniä hymyilyttäviä asioita. Yömies pudotteli kahdenkeskisiä vitsejä keskusteluun, jossa muut osalliset kieltämättä olivat hieman pihalla. Mä luulen, että meistä näkee kyllä. Mä uskon, joo.

Mä en vain edelleenkään tajua missä mennään. Mut tavallaan mä en enää välitä. Katellaan mitä tapahtuu ja itketään sit kun on sen aika. Ja tilitetään lisää.

Nyt sitä ruokaa.

5 Comments:

Blogger Vanilijasuklaa said...

Mua alko hymyilyttämään kun luin postauksesi :D iiiisooo hali!

7:44 PM, November 10, 2005  
Blogger Lostis said...

Kiitti, Suklaamuru! Muakin hymyilyttää täällä... =)

8:13 PM, November 10, 2005  
Blogger Lostis said...

Poppykin =)

Te ootte ihania.

9:13 PM, November 10, 2005  
Anonymous Anonymous said...

No ei kun nautintaa ja onnen viboja, tekee hyvää sielulle . ansaittua viikonloppuvapaan alkua. ;-)

11:08 PM, November 10, 2005  
Blogger Lostis said...

Katili, siskosenikin. Ai että. Kylläpä pukkaa hyvää mieltä, kiitos siitä!

11:13 PM, November 10, 2005  

Post a Comment

<< Home