Wednesday, November 09, 2005

Ei helmetti tätä jaksa.

Olen edelleen aika apea. Olen haukkunut itseäni parikin päivää, kaikilla pahimmilla nimityksillä mitä tiedän. Siis minustahan on tullut jumalauta ihan aivoton! Kuinka helvetissä mä olen voinut sekuntiakaan kuvitella, että Yömies jotenkin voisi haluta olla seurassani? What the fuck?!?

Se on nuori, mä en. Se on hyvännäköinen, mä en. Se on fiksu, mä en. Se on hauska, mä en.

Silti. Se kävi halaamassa mua tänään töissä. Mmm. Ensi viikon torstaina me mennään leffaan.

Mun älykkyysosamäärä on pudonnut permele sentään kuulkaa pakkaselle.

Ja töissä, voi jumalauta, tyypit soittaa ja marmattaa jotain aivan vitun idioottijuttuja. Tyyliin ei tää mun kone toimi vieläkään, no mitä sä oot viime soiton jälkeen tehnyt, jotta se alkas toimia, no en mitään, mä oon vaan oottanut et se lähtee itsestään toimimaan. Apua. Mitä tohon voi sanoa? Mä sanoin, että sä voit odottaa vaikka tuomiopäivään saakka, itsestään se ei nyt kyllä ala toimia. Tai tää toinen, joka soittaa että mun vitun nettiyhteys on poikki, en mä kyllä oo yhtään laskuakaan maksanut, mutta enhän mä nyt edes voi maksaa niitä kun mun netti ei enää toimi. Fiksu päätelmä.

Huomenna vielä ja sit mulla alkaa pitkä viikonloppuvapaa.

Kahvia.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Puss och kram.

11:52 PM, November 09, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Voimia ja luottamusta sulle.

1:31 AM, November 10, 2005  
Blogger Lostis said...

Poppy, kramar på dig också.

Katili, kiitti. Onpa vaikeaa taas.

8:35 AM, November 10, 2005  
Blogger Vanilijasuklaa said...

What the fuck!? Säähän olet nuori, nätti, fiksu ja hauska!

10:58 AM, November 10, 2005  
Blogger Lostis said...

Vansku, honey, nice try. Halaus!

2:47 PM, November 10, 2005  

Post a Comment

<< Home