Monday, November 07, 2005

Hukassa

Stereoissa soi Paus, kirvelevän kaunista musiikkia, joka saa kyyneleet silmiin.

Nukuin viime yönä ruhtinaalliset kaksi tuntia ja olen aivan rikkiväsynyt. Heräsin yöllä siihen, että vatsaan koski kovasti ja oli kova pissahätä. Virtsatietulehdus, voi jumalauta. En pystynyt enää nukkumaan, mietin jo Mariaan lähtemistä, kun tuska ja verenvuoto oli niin kova. Sinnittelin aamuun ja kävin hakemassa lääkkeet. Onneksi ne vaikuttavat nopeasti, nyt on jo helpompi olla.

Olisi kovasti kirjoitettavaa, mutta pelkään. En uskalla, täällä. Supermarketin nousu ja tuho?

"...i någon sång nån gång ska jag berätta allt..." (Paus)

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Voi meitä. Menin sen kylkikivun takia lääkäriin ja tulin ulos keuhkoputken tulehduksen kanssa. Mikä kylkikipu? Köh köh.

9:39 PM, November 07, 2005  
Blogger Lostis said...

Voi sinua, toivottavasti paranet pian, Poppyseni.

9:44 PM, November 07, 2005  
Blogger Mirdi said...

Heeei... Mua jäi vaivaamaan...
"Me oltais valtavan hyvä pari, mutta siitä ei tule mitään. Ei voi tulla."
MIksei vois tulla?

9:49 PM, November 07, 2005  
Blogger Lostis said...

Mirdi, mä olen sitä yrittänyt pohtia tuolla aiemmassa kommenttilaatikossa. Varmaan parikin kertaa. Lue sieltä. Mä kerron tarkemmin, kun tavataan. Joka muuten sivumennen sanoen tapahtuu toivottavasti pian!

2:16 PM, November 08, 2005  

Post a Comment

<< Home