Tuesday, November 01, 2005

Onks kukaan nähnyt mun ajatusta?

Mä en oikein tajua sitä, että ympäri Blogerdamin valtakuntaa ollaan nyt niin tohkeissaan uudesta Blogilistan avaussivusta eli Vartti mainetta -tilastosta. Kun itse luovuin tilastoinneista, se oli ihan tietoinen päätös eikä minua kiinnosta yhtään millä sijalla mä olen jossain listalla. Mua kiinnostaa se kyllä, oikein kovasti, että mulla tuntuu olevan mainio pieni lukijakunta, joista osa kommentoi ahkerasti. Siitä minä tykkään! Tekis melkein mieli pitää samanlainen nimenhuuto, kuin Blogstar omassa blogissaan teki. Mä luulen nimittäin, että mulla on sellaisiakin lukijoita muutama, jotka ei tuonne kommenttilaatikkoon ole koskaan itseään ilmaissut. Nyt olis sen aika!

Mä vietin helvetillisen iltavuoron lähinnä omaa päänsisäistä maailmaani tutkaillen. Muuten ihan jees, mut tais hommat vähän pissiä nilkoille. No, kerta se on ensimmäinenkin. Tuli sitten sovittua siinä leffatreffejä ja kaljallemenoa ja vaikka mitä duunikavereiden kanssa. Mä sain nimittäin yhdeltä isolta asiakkaalta kymmenen leffalippua! Olin hoitanut niille aika ison diilin, joten muistivat minua. Kilttiä.

Mulla oli jokin ajatus, mutta mä hukkasin sen. Tyypillistä. Ehkä mä keitän kupin kahvia ja seikkailen hetken netissä.

20 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jep, täälä ollaan...

9:43 PM, November 01, 2005  
Blogger Vanilijasuklaa said...

Hilippati heijjaa, määkin luen :D

9:51 PM, November 01, 2005  
Blogger ~e~ said...

Luetaan täälläkin:)

10:03 PM, November 01, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Ajatukset täälläkin hukassa, sillä tulin jo kaljalta, mutta kuten Jörkkakin sanoi, lukeminen sentään kannattaa. Supermarketissa kestotilauksella :)

10:06 PM, November 01, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Olen täällä ennenkin pörissyt - mukana edelleen! :)

10:15 PM, November 01, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Sujuvasti luen ;)

10:16 PM, November 01, 2005  
Blogger Lostis said...

Voi vinde! Näin monta hienoa tervehdystä!

Hyvän mielen sain tästä. Kiitokset!

10:48 PM, November 01, 2005  
Anonymous Anonymous said...

o/

10:49 PM, November 01, 2005  
Anonymous Anonymous said...

*nostaa kiltisti käden pystyyn*

11:11 PM, November 01, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Hiio hoi! Vilkutan!

11:17 PM, November 01, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Hippis, seurailtu on jonku aikaa :) En vaan ruukaa kommentoida kovin helposti.

Tuo työasia muuten... Ite lähin läppäseen juuri työpaikaltani n 4v jälkeen ja aika hyvältä tuntuu. Uutta alan tässä pikkuhiljaa katteleen. Mikäli vaan talous sen kestää niin suosittelen! :)

7:54 AM, November 02, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Hiljainen lukija täällä ilmoittautuu.. ;) melkein joka aamu käyn kurkkimassa..

8:12 AM, November 02, 2005  
Blogger Lostis said...

Vau. Mullahan on upea määrä ihmisiä täällä. Moikkaus vain kaikille!

MinnÖ, valitettavasti mulla just ei talous kestä lähtemistä tuolta töistä. Olen mä jotain uusia paikkoja katsastellut, vielä ei vain ole mitään hyvää tullut eteeni. Pelkään joutuvani ojasta allikkoon...

8:42 AM, November 02, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Terve.

8:51 AM, November 02, 2005  
Blogger Mirdi said...

Ja huhuu täältäkin, elossa ja mukana ollaan vaikka harvemmin kommenttilaatikoihin oon enää eksynyt....

8:54 AM, November 02, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Minä kans!! =)

8:55 AM, November 02, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Määäääääääääää!!!!!!!!

10:15 AM, November 02, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Heip! o/

4:42 PM, November 02, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Norppa lukee, ja kuittaa.

3:59 PM, November 03, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Täällä

10:30 AM, November 04, 2005  

Post a Comment

<< Home