Thursday, November 03, 2005

Toivon pilkahdus

Torstai. Mmm. Huomenna siis jo perjantai ja aamuvuoro. Olen luvannut mennä töitten jälkeen yhteen firman tapaamiseen, litkimään muutaman oluen ja sanomaan muutaman sanan. Yömies tulee kanssani. Sen jälkeen tapaan ystäväni Poppyn. Muikeaa!

Harmi, että joudun sunnuntaina töihin. Olisi ollut ihanaa viettää kokonainen vapaa viikonloppu. Vaan ei auta itku markkinoilla. Seuraava viikonloppu on kuitenkin autuus; perjantai, lauantai ja sunnuntai vapaata. Tilipäivä on kovin kaukana, muutoin olisin lähtenyt tuolloin Turkuun.

Palelen niin, että tekis mieli laittaa lapaset käteen ja pipo päähän. Sisällä. Mahtavaa.

On jotenkin tosi hassu olo. Mieli on levoton ja ajatus lentää. Tukholmaan ja takaisin, on ikävä sinne. Tahtoisin viedä hänet sinne, näyttää millainen oikeasti olen. Istahtaa mielibaariin Söderissä, polttaa pikkusikareita ja hymyillä. Rupatella niitänäitä, mennä syömään siihen italialaiseen pieneen ravintolaan, jonka nimeä en koskaan muista. Kävellä Kungsholmenin halki ja päätyä lopulta satamaan, missä koen aina sen kahtia repeämisen tunteen. Osa minusta on siellä, lopullisesti. Jäädäkö vilkuttamaan laiturille vai lähteäkö mukaan?

Mä luulen, että mä olen selviämässä siitä, Rakkaan kuolemasta.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ihanaa, että olet pääsemässä yli. Eihän sitä koskaan onneksi unohda, mutta että ei enää satu muistellessa, se on jo jotakin!Toivon että siideri maistuu ja pitäkääs hauskaa leidit. Ja sano sille poppylle että jatkaa pian taas tarinoitaan.
T.Kata

4:15 PM, November 04, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Kata.... ;)

9:43 PM, November 04, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Moro, toivottavasti oli eilen hauskaa.Kurja, että joudut huomenna töihin :-(

Olisi tosi hieno juttu sun elämässä, jos pystyisit pääsemään eteenpäin Rakkaan kuolemasta, toivon niin käyvän.

Huggy-Huggy !

11:18 AM, November 05, 2005  
Blogger Lostis said...

Kiitos Kata ja Katili, mä todella uskon, että olen pääsemässä yli siitä kaikenkattavasta surusta ja tuskasta. Muistot ovat kauniita, eikä hän poistu sydämestäni milloinkaan. Mutta kuten hän itse minulle sanoi pari viikkoa ennen kuolemaansa: "Det är dags för dig att gå vidare i livet."

11:38 AM, November 05, 2005  

Post a Comment

<< Home