Thursday, January 26, 2006

Koukussa

Mainio oli Nelosen Lostin eka jakso. Jäin heti koukkuun. (Eri asia on tietenkin se, muistanko enää ensi viikolla olevani siihen koukussa. Kyllä nää mun tv-sarjojen seuraamiset tiedetään.)

Mun piti tavata tänään ystäväni J, mutta se joutui peruuttamaan yllättävien kiireiden vuoksi. Huomenna mun piti tavata V, mutta se joutui peruuttamaan. Juuri nyt, kun olisin ystävien seuraa vailla miehen ja mun jutun karikoiden vuoksi... Äh. Sellaista on elämä, mun elämäni.

Sain sentään tänään tehtyä yhden ostoksen, joka ilahduttanee erään bloggaajan mieltä. Seuraile postiasi, jotain mukavaa saattaa ilmaantua sen mukana.

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Sama koukutus. Se oli kyl pelottavaki. Hui!

10:46 PM, January 26, 2006  
Blogger Lostis said...

Joo, vähän. Hyviä näyttelijöitä!

11:02 PM, January 26, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Eteenkin sen söpöliini.. hmm.. mikäs sen nimi olikaan.. hetki.. etin ;o)

IAN SOMERHALDER
Boone

http://www.nelonen.fi/lost/boone.html

NAM!

11:19 PM, January 26, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Hmm... Loistava sarja näin toista kautta jo seuraavana. Älkää silti odottako mitään selityksiä vielä pitkään aikaan. Lisää mysteerejä pukkaa toisensa päälle, mutta pitkästä aikaa oikeasti hyvä sarja. Ja se Boone... Ei se nyt NIIN ihana ole. Tosin. Mie oonkin vaan miäs... (Mutta Evangeline Lily. Grrr...)

12:09 AM, January 27, 2006  
Blogger Lostis said...

Minä en siitä Boonesta niin innostu, kun se on sellainen söpöliini-tyyppinen ratkaisu...

Kuinka hauskaa saada taas kommentteja pitkästä aikaa! Kiitos Hani ja Feeniks!

12:30 AM, January 27, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Fee.. älä yritä, on se NIIN ihana. Mmm.. mikkä simmut. (neiti läähättää) ;o) Ja sä ja sun Evet! :p

Eksynyt, jos ei ajattele niin. Ajattelee vain simmuja. Katoppa ens kerralla tarkennettuna.. Heh. Yritän myydä sulle tota namiliinia.

Me ollaan kovia kommentoimaan, pidä lujasti kiinni. Ja my pleasure!

10:15 AM, January 27, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Edellinen blondi olin mä :o)

10:16 AM, January 27, 2006  
Blogger Lostis said...

Okei, on ne silmät kyllä upeat, myönnetään.

11:49 AM, January 27, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Sen verta oli etukäteen tiheeseen mainostettu, että könnähin telkkarin eteen myös minä. Ihan ok toistaiseksi.. saavatko sitten mielenkiinnon ylläpidettyä myös jatkossa.. hmmm..

Ei lääkärit oo noin lihaksikkaita.. nehän on henteliä ruipeloita lukutoukkia.. Olis uskottavampi, jos päähenkilö olis vaikka palomies. Nih!! :D

12:37 PM, January 27, 2006  
Blogger Lostis said...

Niin, Olli, sä puhut siitä Matthew Foxin esittämästä Jack-hahmosta. Se on enempi mun mieleen silti kuin Boone!

(Mä epäilen, ettei se ole mikään lääkäri vaan sillä on joku agenttitausta tai muu...)

12:49 PM, January 27, 2006  

Post a Comment

<< Home