Thursday, January 19, 2006

Unta ja unohdusta

Kerrataanpa muutama totuus meikäläisestä: mua paleltaa aina ja kaikkialla, jos on alle +25 astetta lämmintä. Kelatkaa. Mä teen saatana kuolemaa tämän kelin takia. Tänään oli nimittäin pakko käväistä lähikaupassa (matkaa noin viiskyt metriä). Kävi mielessä, että ikinä en hengissä selviä.

Vaan tässä sitä ollaan taas.

Kuumetta on edelleen, mut huomenna mä menen töihin. Mulla alkaa sitten se loma. Pakko on laittaa suunnitelmat uusiksi tämän huonon kondiksen takia, voi siis olla, etten pääsekään Turkuun. Tekis päälle hyvää, mut kipeänä ja kuumeisena sitä haluaa vaan olla kotona peiton alla.

Kuuma suihku ja kuppi kuumaa kahvia ois ohjelmassa seuraavaksi. Sitten vain odottelemaan unta ja unohdusta. Huomisen kun vielä jaksais...

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Heippa lostis! Koita parantua! Katso vaikka tätä uskomatonta p*skaa: NRJ Radio Awards. Voi luoja, mitä "muusikoita" tässä esiintyykään :) jos vaikka nauru parantais..

8:35 PM, January 19, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Heip! Mä olen samanlainen, mua palelee koko ajan ja kaikkialla - saunassakin ;) Nää pakkaset on ihan järkkyjä ja kun työmatkoja kävelee (3 km), tuntuu, että kuolee vähän joka aamu :(
Tsemppiä, lämpöä ja parantumisia!

9:07 AM, January 20, 2006  
Blogger Lostis said...

Mitä kuumempi, sen parempi mun mielestä!

Kiitos kommenteista, ja tervetuloa mukaan Minella!

1:05 PM, January 20, 2006  

Post a Comment

<< Home