Thursday, January 12, 2006

Loppu, punkt, slut.

Tänään mä melkein annoin periksi. Miehen, työn, elämäni, kaiken suhteen. Kamala päivä. (Understatement of the year.) Helvetillinen päivä.

Mut pelasti taas musa. The Essential Clash -dvd oli tullut. Laitoin sen koneeseen ja sekosin.

Mä en muusta tiedä, mut rokki mut pelastaa joka helvetin kerta. Mä unohdan suosiolla haaveet tasapainoisemmasta ja onnellisemmasta elämästä, forget about it, se ei oo selkeästikään mua varten. Mä unohdan toiveet parisuhteesta, se ei oo mua varten.

Mä poltan ketjussa tupakkaa ja annan kaiken olla vaan. Vittu mitään väliä millään.

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

No ei se Clash sun elämää pelasta. Strummerkin on jo dela. wake up!

9:50 PM, January 12, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Hmm... Juuri kun ehdin itse hakkaamaan päätä seinään oman masennuksen kanssa ja purkautua oikein kunnolla, niin näen sinullakin olevan alavirettä ilmassa. Musiikki on oikeasti jees. Tämän päivän on pelastanut Salivan Rest in Pieces ja Coldin Different kind of pain. Sinulle toimii rokki, minulle "raskaahkot" balladit.

9:54 PM, January 12, 2006  
Blogger Lostis said...

Anonyymi ei vissiin osaa lukea. Vedä käteen, vatipää.

Feeniks, tänään oli kyllä hankalaa kaikin puolin, mutta kummasti se tuo rokinjytke saa ajatukset pois pahasta maailmasta.

10:01 PM, January 12, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Jos saa tiedustella, käytätkö mitään masennuslääkkeitä, tai oletko harkinnut niiden käyttöä?

11:30 PM, January 12, 2006  
Blogger Lostis said...

Ihmettelijä, kyllä käytän. Tietäisit sen, jos lukisit mua vakituisesti. Ei ole juuri apua ollut lääkityksestä.

5:52 AM, January 13, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Luen kyllä vakituisesti, mutten muistanut mainintaa moisesta. Oletan, että olet kokeillut eri lääkityksiä, oikean reseptin löytymisessähän voi mennä aikaa.

11:14 AM, January 13, 2006  
Blogger Lostis said...

Mulla juuri nostettiin tuota nykyisen lääkkeen annostusta, mutta ei se ainakaan vielä tunnu auttavan. Helmikuun alussa pitäisi mennä taas lääkärillä käymään. Saas nähdä sitten.

4:49 PM, January 13, 2006  

Post a Comment

<< Home