Monday, January 09, 2006

Hyödytön vapaapäivä

Jälleen täysin hyödytön vapaapäivä. Mun piti saada aikaan vaikka mitä, mut mä nukuin aivan tajuttoman myöhään enkä ole siksi oikein lähtenyt käyntiin koko päivänä.

Mies palasi lomalta työhön tänään ja on lähestynyt mua sähköpostitse päivän aikana useita kertoja. Minun pitäisi palata samaan paikkaan huomenna ja aloittaa täysin järjetön työputki. Ei todellakaan vois vähempää kiinnostaa. Kustannuspaikalla on kovin kiire ja ihmiset stressaantuneen huonotuulisia. Mä en tahtoisi palata osaksi sitä.

Pesukone pyörittää lakanoita, jotka eivät mahdu mihinkään kuivumaan. Ruokaa pitäisi laittaa, mutta tyydyn polttamaan ketjussa tupakkaa ja ajattelemaan syömistä. Mun unirytmi on aivan sekaisin, enkä tiedä kuinka saisin käännettyä sen ns. työmoodiin.

Jospa kuuntelisin pari levyllistä hyvää musiikkia, sen luulisin taas helpottavan.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Tee lukujärjestys! Mä kykenin jo suorittamaan kaksi kohtaa omastani, en tiedä miten loppupäivän käy... :)

4:23 PM, January 09, 2006  
Blogger Lostis said...

Mun ei enää tarvitse, koska huomenna alkaa se vuorotyöläisen arki. :( Päivät on siis duunipaskaa pullollaan ja ainoa mitä pitää muistaa tehdä, on mennä nukkumaan.

5:38 PM, January 09, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Hmm. Minä yritin tuota lukujärjestyskäytäntöä, mutta se ei oikein omalla kohdalla toiminut. Tuli vain enemmän stressiä suoittamattomista asioista. Mutta minä olenkin saamaton olmi, toisin kuin sinä tai Tiia ;)

Polta tupakkaa, älä pakota itseäsi mihinkään. Hoidat pakolliset asiat ja sillä selvä. Musiikki auttaa ainakin omalla kohdallani.

7:07 PM, January 09, 2006  
Blogger Lostis said...

Sain minä sentään tiskattua ja pyykättyä. Puuh. Se ei ole kovin paljon, mutta jotain kuitenkin.

Musiikki toimii aina. Sai hyviä fiiliksiä pintaan.

8:05 PM, January 09, 2006  

Post a Comment

<< Home