Thursday, January 05, 2006

Ihmisraunio

Mä olen ihan ihmisraunio. Miten voi tunteet heittää hissillä koko päivän eestaas?!? Vittu miten kuluttavaa se on.

Rankka työpäivä, vielä rankempia tekstareita mieheltä. Se meni kaksoisveljensä luo, "huolehdittavaksi" (sen oma sananvalinta). Se ei saatana sentään tajua yhtään miltä musta tuntuu.

Älkää ymmärtäkö mua väärin, en mä kiukuttele miehelle. Mä tajuan täsmälleen kuinka pahalta siitä täytyy tuntua. Mut just nyt mä en jaksa kantaa kuin oman taakkani. Onks se itsekästä? Onko se väärin?

Mä tapasin ystävän töitten jälkeen. Upeaa. Tulin sit kaupan kautta kotiin ja yllättäen Santeri lähestyi viestillä. Meidän huominen tapaaminen siirtyikin tälle illalle ja mä aion vetää tuskaiset ympäriflänät.

Mä en tajua miten mä meen eteenpäin.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Pelkkä itsestään huolehtiminen tuossa tilanteessa itsekästä. Ei ollenkaan.

Kävin tänään lääkärillä kontrollikäynnillä ja keskustelin samasta asiasta hänen kanssaan. Käsky oli keskittyä itseensä, sillä masentuneena voimavarat eivät yksinkertaisesti riitä muista huolehtimiseen täysipainoisesti.

Voimia sinne. Antaisin niitä sinulle jos olisi jotain annettavaa...

9:09 PM, January 05, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Minäkin haluan flänät! Ota messiin! :(

9:58 PM, January 05, 2006  
Blogger Lostis said...

Feeniks, kiitos kauniista ja rohkaisevista sanoistasi.

Tiia, sä olet tervetullut mun seuraani koska vaan. Tule Kallioon :)

11:03 PM, January 05, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Joo, se viina varmaan auttaakin tohon olotilaan, haloo?

11:30 AM, January 06, 2006  

Post a Comment

<< Home