Saturday, December 31, 2005

Miehen kotona on lämmin.

Pikainen päivitys. Tulin käymään kotona. Lähdin eilen miehen kanssa töistä hänen kotiinsa. Olimme molemmat hirmu väsyneitä, joimme pari olutta ja sitten kömmittiin nukkumaan. Oli fantastista olla jossain, missä oli lämmin. Oma kämppäni kun on järjettömän kylmä, mutta miehen luona pystyi ihan rentoutumaan, kun ei tarvinnut palella. Mua jännitti kovin, olin ihan puolustuskannalla ja kroppa jäykkänä jostain syystä. Tai siis miehen eksän vuoksi, tietenkin. Sehän oli myös hänen kotinsa, ja minä olin ensimmäinen, joka miehen vieressä yöpyi eksän lähdön jälkeen. Kuinka pidänkään hänen tavastaan koskettaa minua, hänen äänestään kuiskimassa korvaani pimeässä, hänen huulistaan minun huulillani.

Ulkona sataa vettä ja on pääkallokeli. Ei sovi mulle.

Menen suihkuun ja sitten mies ja tämän bestis tulevat minua hakemaan, mennään tekemään ostokset iltaa varten. Sitten takaisin miehen luo, kokkaan vieraille salaattia ja teen boolin. Toivottavasti meille tulee kiva ilta.

Toivotan kaikille mun lukijoille mitä parhainta uutta vuotta!

2 Comments:

Blogger Katili said...

Ihanaa ja rakkaudellista Uutta Vuotta sulle ihana ihminen. Toivon paljon helliä hetkiä ja lämpimiä tunteita teille kahdelle.

2:14 PM, December 31, 2005  
Blogger Lostis said...

Kiitos samoin sinulle, siskoni rakkain. Olet ajatuksissani!

3:01 PM, December 31, 2005  

Post a Comment

<< Home