Saturday, December 24, 2005

Jouluaattoiltana

Jos mun Rakkaani olisi saanut elää, meillä olis tänään hääpäivä. Me oltais Örebrossa, mökillä. Me sytytettäis takkaan tuli ja syötäis ja laulettais.

Sen sijaan mä istun Kalliossa, postimerkin kokoisessa yksiössä kynttilänvalossa.

Tää on aina vaikea päivä, mut tänään musta tuntuu, että tää helpottaa kyllä. Mä selviän, mä olen selvinnyt tähänkin asti. Mies auttaa mua siinä. Mä alan tajuta, että ei mun kaikki tunteet kuolleet rakkaani mukana. Se otti aikansa, mut nyt mä uskallan tuntea taas.

Mä sain suloisen viestin eilen. "Mä tiedän, että sua paleltaa, mutta mä valvon ja ajattelen sua oikein lämpimästi."

Mä könyän tästä suihkuun ja alan ajatuksissani asennoitua huomiseen työpäivään. Mä toivotan kaikille mun lukijoille oikein lämmintä ja rauhallista joulua.

11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Yksinäisjoulun viettäjä kun minäkin olen, lähetän sinulle Eksynyt lämpimän ajatuksen sinne Kallioon. Hyvää joulua!

9:20 PM, December 24, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Niin, Lostis. Lost but not forgotten. Kunnioittamalla omaa elämääsi kunnioitat hänen muistoaan. Eteenpäin katsoen ja kulkien, rakkautta vaalien mutta ei siihen takertuen teet hänelle mieliksi. Niin hän sen tahtoisi olevan. Näin uskon.

Sinä selviät. Kaikesta. Ihan varmasti.

9:21 PM, December 24, 2005  
Blogger Lostis said...

Kiitokset, Poika, sitä samaa sinulle. Ehkä en ensi yönä palele niin kovin.

Noone. Sanoit kaiken kovin kauniisti, kiitos sinulle siitä. Rutistus sinulle.

9:35 PM, December 24, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Kaunista jouluyötä!

10:34 PM, December 24, 2005  
Blogger Lostis said...

Kiitos samoin sinulle, Herkku.

10:42 PM, December 24, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Hyvää Joulua myös sinulle. Myös täällä koko Joulu yksin.

Hienoa, että annat tunteille taas tilaa. Ehkä Joulussa on jotain taikaa (tai sitten se tunne johtuu vain tästä terästetystä glögistä).
Anyhow. Pidä huolta itsestäsi...

Ps. Ja mistä tuon Yksi lensi yli käenpesän DVD:n löytää? En ole vieläkään onnistunut hankkimaan sitä tuohon DVD-hyllyyn. Tahtoo...

10:50 PM, December 24, 2005  
Blogger Lostis said...

Feeniks-kultaseni :)

Itse löysin kyseisen elokuvan dvd-divarista, mistään kaupasta en ole sitä löytänyt. Oli vieläpä sellainen kahden levyn erikoispainos, jossa kaikkea extraa.

Olet ajatuksissani, Feeniks.

Mutta nyt menen peiton alle kirjan kanssa, jotta jaksan aamulla töihin.

10:55 PM, December 24, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Yksi lensi yli käenpesän saa inhimilliseen hintaan vaikka täältä.

Parempaa joulupäivää toivottelen.

12:28 AM, December 25, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Ihmettelijä. Kiitän ja kumarran.

2:12 AM, December 25, 2005  
Blogger ~e~ said...

Lämpimiä ajatuksia ja kynttilänvaloa lähetän minäkin!

11:29 PM, December 25, 2005  
Blogger Lostis said...

Kiitos -e- :)

11:47 PM, December 25, 2005  

Post a Comment

<< Home