Tuesday, December 27, 2005

Tilannekatsaus lyhyesti

Usvapöndevierailu meni ihan hyvin. Ne ihmiset on vain kamalan kovaäänisiä, ne puhuvat yhteen ääneen eikä kukaan kuuntele ketään. Mä huokaisin helpotuksesta, kun pääsin dösään ja takaisin stadiin.

Mä tapasin ystäväni J:n baarissa. Me juteltiin, nappailtiin bisseä ja jallukolaa. Mies viestitteli kotikotoaan, sen eksä oli tullut sinne hoitamaan asuntolaina-asioita ja mies oli ihan vereslihalla.

Tänään mä olen potenut ikävää, krapulaa ja atoopikon painajaista: iho vuotaa verta ja kutittaa niin että taju lähtee. Mies tarjoutui tulemaan apteekin kautta mun luokse, hoivailemaan mua. Mä kieltäydyin kunniasta, jostain syystä en ollut tänään halukas ottamaan apuaan vastaan. Tästä mä en oikein osaa sanoa vielä mitään, pitää miettiä.

Olen väsynyt, niin väsynyt, että meinaan tipahtaa tuolilta.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home