Monday, January 02, 2006

Valoisin mielin kipeänä

Aamu valkeni (tai eihän se nyt varsinaisesti valjennut kyllä missään vaiheessa) virtsatietulehduksen kourissa. Kävin duunin terkkarilla, joka ihmetteli, että "onpa karmean voimakas tulehdus. Sulla taitaa olla kuumettakin. Menisitkö kuitenkin töihin?"

No en mennyt. Hain lääkkeet apteekista ja tulin kotiin, hetken aikaa jotakin yritin puuhailla ja sitten tipahdin kolmen tunnin päikkäreille. Snadisti kipeä, siis. (Mä en koskaan nuku päikkäreitä, paitsi kipeänä.)

Mies tekstasi eilen illalla mulle vielä: "Mä uskon tämän voivan olla alku." Olin ja olen edelleen kovin onnellinen, sisälläni kuplii mukavasti ja elämä tuntuu elämisen arvoiselta. Mulla on epäilykseni ja huoleni ja masennukseni, mutta mulla on valoa. Mä odotan innolla, mitä tää vuosi tuo mulle tullessaan.

2 Comments:

Blogger Katili said...

Voi, toivottavasti se tulee nopeasti kuntoon, ikävä tauti. Onnen johdosta ison iso ja lämmin halaus, niin sitä pitää. Mitä ne puhuu, ettei rakkautta ole ?

12:01 AM, January 03, 2006  
Blogger Lostis said...

Rakkaudesta en mitään tiedä, mutta tykkäämisestä kyllä =)

Halaus, Katili.

7:56 PM, January 03, 2006  

Post a Comment

<< Home