Wednesday, December 07, 2005

Viikon toinen maanantai

Eilinen päivä meni syvällisissä tunnelmissa. Pohdin, mietin ja analysoin itseäni ja tunteitani ja elämääni. Tein päätöksiä, olin lujana mielessäni. Ajattelin, että nyt se on loppu, tämä pelleily miehen kanssa. Mä päätin lopettaa koko jutun, koska siitä ei mitään tule.

Tänään vielä töissä kelasin, että lujana on pysyttävä.

Vaan mitä tekee Lostis siinä vaiheessa, kun mies tulee hengailemaan kylkeen kiinni ja naureskelemaan meidän viime viikonlopulle, merkitsevä hymy kasvoillaan ja silmissään?

Niinpä.

Ehkä mä en kelaa tota juttua nyt. On ihan päivänselvää, että homma ei ole vielä loppuunkäsitelty. Joten komento takas, päivä kerrallaan.

En tajua miksi olen näin väsynyt. Yritin äsken katsoa yhtä leffaa, joka on mulla kesken. Silmät painui väkisin kiinni. Kävin töistä tullessani Hakaniemessä, piti tehdä muutamia ostoksia Sokoksella ja samalla noutaa postista muutamia kirjoja. Kotiin tultuani söin ja välittömästi iski karmea väsymys. Ajattelinkin tästä vetäytyä kuuman suihkun kautta sänkyyn kirjan kanssa.

Päivän biisi: New Model Army / Lovesongs

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Etkä lopeta. älä höpötä. Heittäydy.

10:21 PM, December 07, 2005  
Blogger Lostis said...

Poppy :)

Katili, meitä ei miehen kans saa kaapista ulos millään, joten eiköhän se ole sitten siinä.

Vaikea sanoa.

5:57 AM, December 08, 2005  

Post a Comment

<< Home