Monday, November 28, 2005

Säikähtänyt

Tänä aamuna mulla on niin kylmä, etten voi liikkua. Hytisen vain paikallani. Niiskutan ja yskin. Välillä käyn oksentamassa. En oikein muistanut syödä viikonloppuna, joten oksentaminen on pelkkää yökkimistä.

Jokin kalvaa mieltä. Olen päässyt jo jäljille, mutta silti ajatus piinaa. Olen mennyt hukkaan, eksynyt, oman pääni sisälle. Mietin kuka olen ja missä ja miksi. Vastaukset ovat ihan tuossa, kielen ulottuvilla, melkein, aivan, kohta, hajoan.

Minulla on ystävä, joka joskus vuosia vuosia sitten sanoi minun olevan "syntyessään säikähtänyt".

Tänään säikyn kaikkea, omaa itseäni eniten.

2 Comments:

Blogger Katili said...

Matalapainetta sinulla siellä, kurja juttu. Tänään on ilmakin sellainen vähemmän nostava vielä. Minkä luulet sen asian olevan, joka päässäsi odottaa esille tuloa ? Ei tarvitse sanoa, mietin vain sitä. Koita vain pitää itsesi lämpimänä. En voi muuta kuin lähettää virtuaalihalauksen ja olkapään sinulle.

4:05 PM, November 28, 2005  
Blogger Lostis said...

Kiitokset tervehdyksistänne, Katili ja Cista. Joskus on näitä hirmuisen huonoja päiviä. Silloin on kovin ihanaa saada tervehdyksiä teiltä, jotka ymmärrätte oikeasti, mitä se oikein on. Kiitos siitä.

8:49 PM, November 28, 2005  

Post a Comment

<< Home