Wednesday, November 23, 2005

Julmia aikeita

Mun ystäväni Jaska soitti mulle eilen jutellakseen synttäribileistäni. Ilmoitin vähän kuin sivulauseessa, että seuraamme liittyy eräs ystäväni. Jaska, jolla on taipumusta piikittelyyn, tenttasi tietenkin heti, että onko tämä nyt joku poikaystävä. Räjähti sitten itse nauramaan ajatuksen mahdottomuudelle (hän on siis piikitellyt minua vuosia kaikessa ystävyydessä juuri siitä, että aina välillä tuon porukkaamme jonkun uuden mieshenkilön, jonka kanssa olen todella hyvä ystävä, mutta en koskaan mitään muuta.). Hymyilytti, mutta en millään lailla korjannut Jaskan käsitystä.

Tänään mä sitten varoitin miestä, että se tulee joutumaan armottomaan tenttiin ylisuojelevien ystävieni taholta tullessaan ekaa kertaa meidän porukan seuraan. Keskustelussamme sanoin, että "varsinkin Jaska haluaa tietää, ovatko sinun aikeesi kunnialliset..." Johon mies, virne suupielessään: "Niin. Ovatko ne?"

Tuntia myöhemmin mies käveli ohitseni ja sanoimme aivan yhteen ääneen "Cruel intentions!" Nauratti.

Joudun istumaan ylitöissä tänään ja huomenna eilisen syöpäkontrollikäynnin takia. Arvatkaa neljätoista kertaa kiinnostaako.

Tää viikko on jostain syystä tuntunut ihan tervanjuonnilta. Aika mataa.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home