Saturday, November 19, 2005

Kertaus on opintojen äiti.

Antakaa mulle anteeksi, että mä nyt jauhan tätä. Suokaa se mulle, jooko. Tää on mulle niin ihmeellinen asia, että mun on jotenkin vain pakko nyt kertoa.

Me tavataan miehen kans jo huomenna taas. Me mennään syömään ja istumaan sunnuntaita jonnekin. Mä en malta odottaa, että näen sen. On perhosia vatsassa ja lepakoita tapulissa...

Vaikka tää päättyy takuuhuonosti, niin nyt, just tällä hetkellä, kaikki tuntuu sen arvoiselta.

Jos joku näkis mut nyt, purskahtais ehkä nauruun. Mä istun täällä kääriytyneenä uuteen huopaan, villasukat tietty jalassa ja idioottimainen hymy naamalla. Ja mun silmät, ne on taas muuttuneet vihreiksi. Ei enää läpinäkyvän harmaita silmiä! Jee! En ole enää tapettia!

(Joo. Hävettää!)

5 Comments:

Blogger Lostis said...

No onhan tää teinimeininki vähän noloa.

9:48 PM, November 19, 2005  
Blogger Vanilijasuklaa said...

Voi että kun on söpöä :D ! Olenpas niin kovin iloinen puolestasi!

10:54 PM, November 19, 2005  
Blogger Lostis said...

Kiitti, Suklaamuru! Hauskaa, että sinä olet tavannut miehen ja tiedät vähän millainen hän on.

Toivottavasti en romahda heti huomenna...

10:58 PM, November 19, 2005  
Blogger Anna N. said...

Teinimeininkihän on ihan parasta :)

12:50 AM, November 20, 2005  
Blogger Lostis said...

Joskus, joo :)

9:20 PM, November 20, 2005  

Post a Comment

<< Home