Wednesday, November 16, 2005

Romahdus

Voi jumalauta. Mä romahtelin töissä oikein urakalla tänään. Itku oli silmässä koko ajan ja raivokohtauksen partaalla yritin sinnitellä. Vittu sentään, mä haluan itteni ja pääni kuntoon. Ei tästä tuu yhtään mitään. Lopulta mä lähdin vain menemään, kiroilin itekseni ja jätin Yömiehen huutamaan mun nimeä.

Mä olen niin raivokyllästynyt tohon mun duuniin, mä en jaksa sitä enää. Me saatiin tuoreet työvuorolistat ja arvatkaa kuka istuu seuraavat kolme perjantaita iltavuoroissa?

Taju lähtee.

Mun pitäis tehdä hirveästi kaikkea, tiskata ja pestä pyykkiä sekä syödä jotain, mut mä en pysty tekemään muuta kuin keskittymään siihen, että muistan hengittää.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Pysy pystyssä!! Mä tulen halaamaan heti kun pääsen!!

7:43 PM, November 16, 2005  
Blogger Lostis said...

Kiitti kommenteista, kaverit. Mä tajusin tänään jotain aika pelottavaa: kun mulle iskee toi raivopamari, mä haluan satuttaa itseäni. Mä haluan satuttaa itseäni fyysisesti, vuodattaa jumalauta verta, jotta se kipu veis hetkeksi ajatukset pois tästä päänsisäisestä helvetistä.

Mä en tajua miten mä jatkan tästä eteenpäin.

Mä otan kyllä lääkkeeni, mutta nyt ei taida se riittää.

En tiedä mitä tehdä.

9:35 PM, November 16, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Myös minä halusin satuttaa itseäni masennuksen alkuvaiheessa, mutta en pystynyt. Jokin esti ja olen siitä kiitollinen.

Olen joutunut katsomaan vierestä kun ihmiset ovat satuttaneet itseään kun tuntuu pahalta, eikä se heitä auttanut. Eräs heistä sanoi jälkikäteen, että satutti itseään siksi, että halusi että ruumiissa on jotain näkyvää, josta ihmiset näkevät kuinka paha hänellä on olla. Hän oli kyllästynyt siihen jatkuvaan "Leuka pystyyn" -kannustukseen.

Jos pelkät lääkkeet eivät riitä ja kavereiden kanssa keskustelu ja heidän tukensa ei auta, niin pyydä apua lääkäristä ja selitä tilanne.
Me, emmekä ystäväsi haluaisi sinun satuttavan itseäsi. Et varmasti loppujen lopuksi sinäkään.

Apu on lähellä. Sitä täytyy vain pyytää.

10:03 PM, November 16, 2005  

Post a Comment

<< Home