Sunday, November 20, 2005

Huokauksia illassa.

Huokaus.

Joka kerta, kun mä tapaan Yömiehen, mä pelkään pahinta. Mä pelkään, että se nauraa mulle ja kertoo kaiken olleen vain vitsiä tai vedonlyöntiä. Mä pelkään, että tää loppuu.

Meidän piti tavata siis tänään ja mennä syömään. Mun yllätykseksi se soittikin mulle tuolta portilta. Että mä olen nyt täällä, tuletko avaamaan. Siinä syöminen unohtui. Me istuttiin vain sohvalla lähekkäin, se silitti mun hiuksia varmaan kaksi tuntia. Puhuttiin, naurettiin. Mä kaivoin sen pyynnöstä esiin muutaman valokuvan itsestäni, teinipunkkarina ja sitten Tukholman vuosilta. Sen oli pakko lähteä kotiin, koska sen frendi oli tulossa vielä käymään. Ne tekee häälahjaa ystävilleen. Mä saatoin sen dösäpysäkille, seisottiin siinä pakkasessa lähekkäin. "Tuu mun luo", se vielä ehdotti, mutta meillä on taas ihan eri vuorot huomenna. Mä tulin kotiin suloisten suudelmien muisto hymynä kasvoilla.

Huokaus.

Me ollaan suunniteltu vaikka mitä. Mun synttäreitä me juhlitaan kolmena eri päivänä kolmissa eri bileissä. Se on luvannut hoitaa meille saunavuoron, jotta mä pääsen muistelemaan miksi en käy saunassa. Meidän pitää mennä ostamaan sille verhot ja se on löytänyt mulle kirjahyllyn. Sitten onkin sen synttärit, enkä mä yhtään tiedä mitä antaisin sille lahjaksi. Jouluksi se menee vanhempiensa luokse, minä taas olen töissä. Sitä harmitti se ja se suunnitteli, että tulisikin vanhemmiltaan mun luo. Se on syötävän suloinen.

Huokaus.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Tyttö olet ihan rakastunut!!!
Nauti, äläkä mieti mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Anna sille lahjaksi jotain yhteistä tekemistä, esim. ihana ilta, kutsu alkuillasta sun luo itse tehdylle aterialle, sitten vaikka hyvälle keikalle tai teatteriin, tai vie se yllärinä kauppatorin rantaan,siitä parin tunnin risteily jossain helsingin, espoon edustalla, syömään ulos. Tai yllärinä ajatte vaikka nuuksion metsään, teet kivat eväät valmiiksi, glögiä termariin ym ym.

ILOITSEN sun puolesta!!

12:21 AM, November 21, 2005  
Anonymous Anonymous said...

nimi unohtuoi, eipä sillä nyt niin väliä...terveisin, Kata

12:21 AM, November 21, 2005  
Blogger Lostis said...

Kiitos Kata!

Rakastunut mä en missään tapauksessa myönnä olevani, vahvasti ihastunut kyllä. Otan varovaisesti, kun on niin uutta ja ihmeellistä tämä.

Ajattelin sellaista lahjaa, jossa voisi olla vaikka leffalippu, joku keikkalippu, teatterilippu ja konserttilippu. Ne voisin jotenkin vaikka laittaa kalenterin väliin. Pitää vielä miettiä.

Voi hyvin, Kata ja käyhän taas tervehtimässä!

10:22 AM, November 21, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Ei kukaan voi tehdä tuollaisia asioita jonkun kanssa, josta ei välitä tai jonka kanssa vain "vitsailee".

Mä en nyt ole ihan perillä, mikä tässä suhteessa on se ongelma, pitänee taas surffata arkistojen pariin..

1:52 PM, November 21, 2005  

Post a Comment

<< Home