Friday, November 25, 2005

Viikonloppua!

Onpa levoton pikkujoulumeininki töissä. Kukaan ei oikein jaksa keskittyä. Mut onneksi on aika hiljaista.

Miehistä parhain on pukannut juttua toisensa perään tänään. Mutta mä olen varuillani, takajaloillani. Mun on mietittävä tarkkaan, että kestänkö mä tämän. Annanko itseni tuntea täysillä, heittäytyä, vai pysynkö etäällä ja riudun.

Mä en tapaa sitä koko viikonloppuna. Mut mulla on ohjelmaa ihan liiankin kanssa. Ne kirjat, ystävä, pikkujoulut, keikka.

Reilun tunnin päästä mä lähden tekemään soundcheckiä ja palaan koneen ääreen vasta joskus huomenna (tai sitten yöllä, toivottavasti en kuitenkaan.)

Kivaa perjantaita kaikille!

2 Comments:

Blogger Vanilijasuklaa said...

Hauskaa viikonloppua sinnullekkii! Toivottavasti keikka menee hyvin ja muutenkii viikonloppu on oikein mukava :) !

2:53 PM, November 25, 2005  
Blogger Lostis said...

Sulle myös, Suklaamuru, oikein kivaa viikonloppua! Halauksen kera.

3:30 PM, November 25, 2005  

Post a Comment

<< Home