Friday, September 02, 2005

Sisältö puuttuu

"Mä olen mies, jolle ei koskaan tapahdu mitään..."

No okei, mies mä en ole, mutta muuten noi sanat sopii muhun kuin nyrkki silmään. Kunpa ois jotain kohkattavaa! Jotain hysterisoitavaa! Joku ihminen...

Vaan ei. Tää on niin tätä. Parin tunnin unet, töihin, töistä kotiin, jotain ruokaa, lukemista, suihku, unet ja sama alusta. Uudelleen ja uudelleen.

Pari mun kaveria on ammattinimikkeeltään sisällöntuottajia. Voiskohan niiltä tilata sisältöä elämään?

Ensi tiistaina muutamien kavereiden bändit On the Rocksissa. Sieltä mut voi bongata. Ja tietty tänään bloggaajien minimiitistä.

Until then.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Niin se vain tahtoo olla että asiat
on laitettava ihan itse tapahtumaan.
On oltava aktiivinen ja lähdettävä
hakemaan uusia virikkeitä vaikka
harrastusten kautta tai vaihdettava
työpaikkaa, seukkaaminenkaan ei ole
huono valinta, touhua ja tohotusta.

Kirjoittelin itsekin muutamia vuosia
sitten samankaltaisia lastija.
Kerrostalokaksiossani ei ollut muuta
puuhaa kuin parroittuminen ja vatsan
kasvattaminen, joskus TV ja videot.

Ostin talon ja muutin maalle.
Elämänlaatu nousi aivan uusiin
sfääreihin ja puuhailtavaa löytyy aina.

Sitä on jollain lailla energisempikin
kun herää linnunlauluun eikä liikenteen meluun.

10:30 AM, September 02, 2005  
Blogger Lostis said...

Tuo rakkaus- ja muu homma, ei ss taida minua varten olla...

2:14 AM, September 03, 2005  

Post a Comment

<< Home