Sunday, August 28, 2005

Työahdistusta, sunnuntaina!

Ulkona sataa aivan liian rankasti. Mua paleltaa ja olen vähän hämmennyksissä. Tajusin tuossa nimittäin toissa yönä, että olin tehnyt perjantaina virheen töissä. Nyt mietin koko ajan, että pitäiskö mun mennä tänään korjaamaan se, omalla ajalla. Vai voinko tehdä sen huomenna työaikana?

Olen katsonut netistä työpaikkoja.

Olen melko ahdistunut.

En pysty näköjään edes kirjoittamaan siitä. On henkilöitä, on syitä ja seurauksia jne. Pitäisikö mun aloittaa toinen blogi, jonne kirjoittaisin nämä ahdistukset? Sellainen, jonka lukijoista kukaan ei tietäisi kuka olen?

Vihaan jo muutenkin sunnuntaipäiviä, nyt tämän kruunaa työahdistus. Mahtavaa.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Heippa ! Minä aloitin oman päiväkirjani juuri noista tunteista johtuen, lopetin itse asiassa "kiiltokuvablogini", koska en voinut olla täysin rehellinen joka asiassa. Tuo anonyymiys on melko vaikeaa täällä verkossa, aina saa taiteilla kieli keskellä suuta, lähinnä läheisten suojelemiseksi, itsestäni en enää kanna huolta. Mä oon mikä oon ;-)

2:41 PM, August 28, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Minulla on salablogi koska huomattava määrä sukulaisia ja ystäviä lukee nykyistä. Mutta ei kerrota kellekään!

5:28 PM, August 28, 2005  
Blogger Lostis said...

Mä kai pelkään lähinnä sitä, että joku mun duunista lukee tätä. Otetaan nyt esimerkiks tuo asia, joka on painanut mua perjantaista asti ihan tolkuttomasti: jos mä kirjoitan siitä, se helpottaa, mutta jos joku lukee sen ja juoruaa työpaikalla, mä olen pulassa. Huh huh. Ei mulla muuten ole ongelmaa kirjoittaa omista asioistani, onhan tässä kerrottu kaikenlaista. Pitäiskö vain vienosti pyytää, että hei työkaverit: tää ei oo teille tarkoitettua...

5:38 PM, August 28, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Right you are, kyllä pitää olla huolissaan työpaikan ihmisten ja asioiden suhteen. Pidä varasi, äläkä paljasta liikaa, pelkosi on tervettä. Jos haluat purkaa painetta, sinun tulee ruveta kirjailijaksi. Kirjoita uudessa blogissasi sellaisesta firmasta, jota ei ole. Jossa et ole töissä. Ymmärsitköhän ?

2:34 AM, August 29, 2005  
Blogger Lostis said...

Toki ymmärrän. Taidan silti valita toisin.

9:26 AM, August 29, 2005  

Post a Comment

<< Home