Thursday, August 25, 2005

Muutto peruutettu...

Pikainen päivitys ennen kuin simahdan. Kävin siis katsomassa sitä asuntoa. Ei ollut minulle kodiksi siitä. Paperilla eli neliöiden mukaan se ois ollut mun nykyistä kämppää suurempi, mutta todellisuudessa se oli aivan himuisen pieni. Neliöt oli hukattu pitkään eteiseen, huonosti suunniteltuun keittokomeroon sekä kylppäriin. Kylppäri oli muuten taivaallinen, mutta pesukoneliitännästä huolimatta sinne ei kyllä mahdu minkäänlaista konetta, ei edes tuollaista pöydänalusmallia, mikä mulla on. Alkovin puute pikkuruisessa huoneessa aiheutti ahtaan paikan kammoa, kun vain ajattelinkin ihan tavallista 120 cm leveää sänkyäni sinne. Ovet avautuivat niin, että niiden taakse jäi käyttökelvottomia nurkkia. Yritin kovasti pitää siitä edes vähän, siinä kuitenkaan onnistumatta. Näin ollen en tehnyt siis sopimusta.

Näin kävi, tässä ollaan.

Olen kauhean väsynyt ja menen aikaiseen aamuvuoroon huomenna. Viikonloppuna lisää.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ihan oikein, että katsoit sen tarkkaan, sehän olisi sentään ollut sinun uusi kotisi herran tähden. Ja jos se ei heti ensi katsomaltakaan toimi, niin miten voisikaan toimia myöhemmin. Minä itse aikoinani tullessani eka kerran tämän kodin ovesta sisään tiesin heti, ja tiedän vieläkin. Eli kyllä se oikea koti sullekin löytyy. Ihan varmasti.

10:40 PM, August 25, 2005  
Blogger Lostis said...

Bipona, mä tiesin, että sä ymmärrät! Mäkin nimittäin olen sitä mieltä, että paikan pitää tuntua kodilta, kun siellä ekaa kertaa käy. Tuo ei tuntunut, vaikka kuinka yritin.

6:40 AM, August 26, 2005  

Post a Comment

<< Home