Monday, August 22, 2005

Kuulkaa, olen tärähtänyt!

Huh huh.

Mä siis faksasin tänään sinne asuntotoimistoon mun palkkalaskelman, joka oli ainoa paperi mitä pyydettiin. Tuskin oli faksi ehtinyt vastaanottajan koneesta läpi, kun mulle jo soitettiin: "No niin, sain sun faksin, tein päätöksen saman tien ja se kämppä on nyt sun. Käy hakemassa avaimet osoitteesta..."

Työvuorojen takia mä en pääse hakemaan avaimia / katsomaan kämppää ennen kuin vasta torstaina, millään en jaksais odottaa sinne asti!

Hurmaavaa.

Nyt lisäksi mä kuulin, että yhden kaverin kaveri tarvitsis asunnon muutamaksi kuukaudeksi Helsingistä ja se tulee kai tähän mun nykyiseen. Joten mun ei tarvitse maksaa kahta kämppää syyskuulta! Voiko mulla olla näin hyvä tsägä?!

Mä yritän vieläkin olla innostumatta liikaa, koska mikä tahansa voi vielä mennä pieleen...

Olin töissä ihan turhanpanttina, ääni ei kulkenut ja yskänkohtaukset tärisytti koko firmaa. Oikoluin siinä sitten lehdistötiedotteita ja tein bo-hommia. Paluustani liikuttavan onnelliset työkaverit kävivät halailemassa ja kämppäasiasta kuultuaan järkkäsivät pakun ja lauman muuttomiehiä SEKÄ hoitivat mulle 500 euroa lainaan, jotta selviän ns. ylimenokaudesta!!! Kuinka helvetissä mä olen onnistunut saamaan tuollaisia kavereita?

On aika tärähtänyt fiilis.

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Eikös se mene yleensä elämässä niin, että kun paskaa alkaa satamaan niskaan, se tulee kaikki kerralla...ja toisinpäin sama. Taas Kata siis täällä kommenttilootassa.Iloitsen sun puolesta.

11:08 PM, August 22, 2005  
Blogger Lostis said...

Johan tässä onkin reippaat kymmenen vuotta tullut pelkkää paskaa niskaan, joten... ehkä on aikakin tapahtua jotain hyvää? Kiitos Kata, olet ilahduttanut minua kovin!

6:29 AM, August 23, 2005  
Blogger Mirdi said...

Mahtavaa! Onnea uuteen tupaan ja heihei home wc. Ehkä sun kurkkukipus ja muutkin alkaa nyt paraneen Pasilan puhtaassa ilmassa :)

10:39 AM, August 23, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Kuulostaa tosi ihanalta, asiasi alkavat järjestyä. Olen älyttömän iloinen puolestasi. *hali*

2:24 PM, August 23, 2005  
Blogger Lostis said...

Halaukset Marille ja Biponallekin! On tämä kummaa. Hyvä tuuri jatkuu, mutta kuinka kauan?!

6:02 PM, August 23, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Kyllä, sulle VOI käydä noin hyvä tsägä, eikä se tarkoita, että kohta alkaisi paskaa satamaan niskaan.
Onnea, ihanaa, kun täältä välittyy aito ilo ja onni tapahtumien johdosta!
-minh-

1:23 AM, August 24, 2005  
Blogger Lostis said...

Kiitti, minh. Olen täysin avuton näiden hienojen juttujen edessä!

6:42 AM, August 24, 2005  

Post a Comment

<< Home