Saturday, August 20, 2005

Kaiho

Tuli taas sorruttua nettishoppailuun. Tilasin kuudellakympillä leffoja. Mulla ei ole varaa tällaiseen...

Vaan muutoin päiväni on ollut hyvä. Santeri soitti ja sain hehkuttaa kämppäasiaa. Se oli innoissaan, toivotti onnea matkaan. Ja täällä on moni luvannut pitää peukkuja. Eiköhän se natsaa, kuulkaa! (Yritän olla innostumatta liikaa, ettei mun käy hassusti, jos en saakaan sitä.)

Olen kuunnellut levyjä, jotka on jostain syystä olleet poissa soittimestani pitkään. Elastic Familyä, Ismo Alankoa, Manboyta, Jan Stenforsia. Upeita levyjä, upeita tunnelmia.

Mua väsyttää, mutta en tahdo mennä nukkumaan tänään. On raukea fiilis, pientä kaihoa elokuiseen iltaan, halauksen kaipuu.

"Mä tartten lämpöä / Anna, anna, anna / Mä kaipaan kosketusta / Anna, anna, anna / En enää jaksa yksin / Auta, auta, auta..." (Ismo Alanko Säätiö: Sisäinen solarium)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home