Friday, August 19, 2005

Uusi asunto?

Olen jo pitkään haaveillut uudesta kämpästä. Pidän nykyisestä asunnostani paljon, mutta tämä on karmeassa kunnossa. Kylppäri on umpihomeessa ja muutenkin karsea. Sijainti on toki täydellinen, mutta ei ole terveellistä asua homekämpässä.

Olen hakenut aika montaa kaupungin asuntoa. Nykyäänhän kaupunki ilmoittaa vuokrakämpistä aina Etuovi.comissa. Siellä olen hakemuksia täytellyt, mutta mitään ei ole koskaan kuulunut.

Noin kuukausi sitten löysin Etuovesta Itä-Pasilassa sijaitsevan yksiön, johon rakastuin ihan pähkänä. Ilmoituksessa olleiden kuvien perusteella kämppä oli rempattu hienosti, keittokomeron kaapistot ym. oli uusittu ja muutenkin asunto vaikutti tosi kivalta. Kuvien mukaan kylppäri oli karmean värinen, mutta suurikokoinen. Siellä oli kylpyamme ja päädyssä korkealla ikkuna, josta näkyi puita.

Tänään mulle soitettiin asuntotoimistosta ja mulla on mahdollisuus saada se kämppä itselleni!!!

Pääsen kai ensi viikolla sitä katsomaan. Olisipa upeaa muuttaa. Työmatka olisi muuton jälkeen noin 200 metriä... Hyvät kulkuyhteydethän sinne on, ei se kovin kaukana tästä nykyisestä paikasta ole.

Hmm. Päässä pyörii sisustussuunnitelmia ja muuta kivaa. Harmi, etten tullut silloin tallentaneeksi niitä kuvia kyseisestä asunnosta... Nyt olisi mukavaa niitä tuijotella.

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Olen jo pitkään lukenut sun blogia, ja kelailen aina, että sulla on ihan samanlainen yskä/astma/tupakka ongelma kun mullakin.Ja nyt vastaan kuulen että asut homekämpässä! Mulla loppui noi ikuiset sairastelut kuin seinään, muuttaessani pois omasta ex-homekämpästäni. Että onnea vaan dear lost in supermarket, tee se muutto, virkistää varmaan muutenkin. Muutos on aina hyvästä. Terkkuja Katalta. (btw, mä fanitan sun blogia...)

6:00 PM, August 19, 2005  
Blogger Lostis said...

Ihana viesti! Kiitos paljon. Jep, mun sairastelut johtuu pitkälti tästä asunnosta kyllä, se on ihan selvää. Ja toivon tosissani, että natsaa se kämppä. Ensi viikolla se kenties selviää, peukut ylös!

6:14 PM, August 19, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Joo!! Muuta vaan tänne, täällä on kivaa!!!

6:42 PM, August 19, 2005  
Blogger Lostis said...

No mutta kiitos kiitos, onhan se mukavaa kun toivotetaan tervetulleeksi!

8:56 PM, August 19, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Aika jännä huomio toi anonyymin homejuttu, saattaisi selittää paljon sun hengitystieongelmia. Joka tapauksessa uuden kämpän suunnittelu on ihanaa puuhaa muutenkin. Pidän peukkuja.

11:25 PM, August 19, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Toivotaan, toivotaan! Itse asun kämpässä, jossa kylppäri on umpihomeessa ja asuntoyhtiö laittaa sen kuntoon, kun vain soitan. Empä ole vielä soittanut, mutta nyt tuli taas mieleen ja laitan sen maanantaina tehtävälistalle, koska en halua lapselleni(enkä meillekään) oireita homeisesta kylppäristä.
Itä-Pasila on tuossa ihan lähellä ja vaikka näyttääkin nakealta, niin olen käynyt siellä monessa ihanassa kämpässä. Lisäksi loistavat kulkuyhteydet. Joten: sormet ja varpaat ristiin, että saisit sen!
-minh-

6:18 PM, August 20, 2005  
Blogger Lostis said...

Jep, minh, ei se Itä-Pasila kaukana ole lopultakaan. Ja ainakin niiden kuvien perusteella tuo kyseinen kämppä oli aivan ihana! Kiva, kun kävit piipahtamassa täällä.

6:46 PM, August 20, 2005  

Post a Comment

<< Home