Thursday, August 18, 2005

Selite deletelle

Olisi hirveän paljon asioita, joista haluaisin juuri nyt kirjoittaa, mutta jostain syystä nuo asiat eivät suostu muotoutumaan järkeviksi lauseiksi. On turhauttavaa yrittää, kun kerta toisensa jälkeen lopputulos on joko a) kukaan ei tajua tästä höykäsen pölähtävää tai b) jos kirjoitan näin, minut todetaan pähkähulluksi tai c) näin ilmaistuna paljastan itsestäni liikaa, jopa henkilöllisyteni.

Huokaus.

Tämä pistää miettimään tätä verkkohenkilöllisyyttäni. Mikä minä täällä olen? Kuka? Miksi minulla on yllättäen kolmekymmentä tilaajaa? Olenko paljastanut itseni jo? Luulevatkohan lukijat, että minä olen aina helvetin masentunut ja synkkä? Että tämä on minusta kaikki?

Minussa on niin paljon muutakin. Sitä muuta on vain vaikeaa asettaa tänne näytille, sanoina, ahdistusta on niin paljon helpompi kirjoittaa. Olen minä joskus iloinenkin!

Pieni verkkoidentiteettikriisi siis. Eiköhän se ohi mene, iltaan mennessä kenties.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ymmärrän täydellisesti. Puhuin tänään juuri ystävän kanssa blogimaailman karikoista. Kieli keskellä suuta on oltava, ovat kuitenkin julkista kaikki täällä. Itse en peittele omia asioitani, mutta joudun kyllä toisten ihmisten takia jättämään heihin yhdistäviä asioita ja paikkoja pois joka päivä. Se lienee tällä hetkellä tärkein ja ainoa syy, miksi en kirjoita omalla nimelläni. Kyllä minä ainakin vaistoan, ettei elämäsi ole pelkkää alamäkeä, älä huoli. Sinussa kiinnostavaa on juuri positiivinen itsetarkkailusi ja erityisen lämmin inhimillisyys. Hang on in there.

6:42 PM, August 18, 2005  
Blogger Lostis said...

Olen aika rikki juuri nyt. Siksi kiitän ihan erityisesti teitä Sannuski ja Bipona, kommenteistanne, joiden avulla jaksaa taas uuteen päivään.

11:16 PM, August 18, 2005  

Post a Comment

<< Home