Sunday, August 14, 2005

Pyörrytys

Ihan uusia ulottuvuuksia saa mystinen tautini tämä. Mua pyörryttää. Istun aloillani, liikkumatta, ja yhtäkkiä iskee sellanen pyörryttämisen tunne. Pelkään putoavani tuolilta.

Olen kyllä syönyt ihan ruokaa. Hyvää sellaista. Paistoin pihvin, sivulle nuudeleita ja tuoretta kurkkua.

On soitettava aamulla työterveysasemalle, että mitäs nyt. Työvuoro alkaisi klo 10.30, mutta ei kamalasti tunnu siltä kuin oisin sinne menossa.

Mulla on sellainen tunne, että jotain pahaa on tapahtumassa minulle.

4 Comments:

Blogger Lostis said...

Kiitokset tsempeistä, Sannuski. Miten mukavaa saada tällaisia kommentteja!

9:35 PM, August 14, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Älä suotta mitään pahaa pelkää, räkä on sellainen, joka änkee joka loukkoon. Mene lekuriin heti huomenna. Mulla samanlaisia oireita, kun oli tulehdus mennyt korviin ja höntti olo myös, kun oli poskionteloissa pari kertaa sitä itseään. Kyllä se lekurilla selviää, älä huoli, ota nyt vaan rennosti äläkä ajattele sitä työtä.

10:36 PM, August 14, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Onko kaikki kunnossa, toivottavasti.

11:29 AM, August 15, 2005  
Blogger Lostis said...

Kaikki kunnossa, bipona. Mitä nyt vähän kiukuttaa!

11:45 AM, August 15, 2005  

Post a Comment

<< Home