Wednesday, August 17, 2005

P-Ä-Ä

Ihan helvetin hirvee hedari taas. Taju lähtee.

Isä ja sen vaimo kävi, oli vähän vaikeaa olla hyvää seuraa, kun päähän koski koko ajan. Mut ihan kivaa oli niitä tavata kyllä. Toivottavasti niillä on hyvä loma Kreetalla. Helmikuussa lähtevät Kuubaan kolmeksi viikoksi. Se on vakio, kaks lomamatkaa vuodessa, toinen Kreikkaan tms. ja toinen jonnekin toiselle puolen palloa. Viimeksi olivat Brasiliassa. Kunpa itselläkin olis joskus moiseen mahdollisuus. Vaan lompakko kirkuu tyhjyyttään, minkäs teet.

Vähän jännittää. Tapaan huomenna ekaa kertaa elämässäni livenä blogituttuja! (Sikäli mikäli mun pää ei halkea päreiksi ennen sitä.)

Lepoasento kutsuu.

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jännää varmaan tavata sellaisia ihmisiä, joiden kanssa on ajatuksiaan jakanut, toivon teille hauskaa räpätysistuntoa ja kyllä se pää siitä paranee.

10:13 PM, August 17, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Ih... mä tuun vaklaamaan... Koiran kans muka lenkille ikkunan eli klasin taa... hihihi... Tämä on varma.

8:52 AM, August 18, 2005  
Blogger Lostis said...

Moi Sannuski! Olo on jo parempi, vaikka eilinen hedari meinasikin olla liikaa... Kiitos toivotuksista!

Bipona, minua jännittää kyllä. Mutta yleensä se jännitys loppuu samalla kun räpätys alkaa, joten eiköhän tästä selvitä.

Heli, tarkalleen ottaen _minkä_ ikkunan taakse sä ajattelit tulla?! Heh. Jos tiedät paikan missä tavataan ja milloin, saa silloin tulla sisällekin.

9:27 AM, August 18, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Mä tiiän joo sen paikan ku Mari eilen sen paljasti, kellonaikaa hää ei suostunu kuitenkaa kertoon.. Joten mä oon se joka kulkee koko illan sen P-paarin edessä valkoisen puudelin kaa...

iihihihhi ... Hullu kun oon.

10:06 AM, August 18, 2005  
Blogger Lostis said...

Kuten kirjoitin, Heli, saat sinä sisällekin tulla. Älä kuitenkaan sitä koiraa tuo, minä olen tappoallerginen koirille.

10:09 AM, August 18, 2005  
Blogger Mirdi said...

Heli voi mennä viereiseen pöytään istumaan ja leikkimään ettei se tunne ketään...

1:12 PM, August 18, 2005  
Blogger Mirdi said...

oho, liian nopsa entteri tuli..

.. niin kun se heli onnniin ovela. Se siis käy vaan vaklimassa.

1:13 PM, August 18, 2005  
Blogger Lostis said...

Hassua. Vaikka onhan se varmaan niin, että jos me julkistettais tuo tapaamisemme aika ja paikka, niin vois muitakin ohikulkijoita ilmaantua...

1:17 PM, August 18, 2005  
Blogger Mirdi said...

Luultavasti. Onhan tää suuri tapaus ;)

1:28 PM, August 18, 2005  

Post a Comment

<< Home