Wednesday, August 31, 2005

Päänsisäinen tivoli

Kylläpä on pieni pää taas täynnä ihmetystä ja asioita. Kehityspäällikkö meilasi mulle tänään, että "tavattaisko huomenna kuule puoli kympin maissa, voitais jutella vähän sun työtilanteesta ja sun kiinnostuksesta liittyä kehitystiimiin..." Tää on siis seurausta siitä meilistä, jonka lähetin joku aika sitten esimiehille, kun kyselivät kiinnostusta esimies- ja kehitystehtäviin osastollamme. Ei kai se kutsuis juttelemaan, jos se ei olisi ajatellut jo jotain? Vai kutsuiko se mut vain kertoakseen, että mitään muutosta ei ole luvassa?

Hmm. Sen näkee sit huomenna. Vaan kyllä se jo mietityttää vähän.

Elämme mun ymmärtääkseni keskiviikkoa. Huomenna tapaan Santerin töitten jälkeen! Perjantaina vuorossa siideri-iltaa parin bloggaajan kanssa (part 2). Mahtavaa.

Hain ne leffat tänään postista ja jouduin ihmetyksen valtaan. Mitä ihmettä mä olen oikein ajatellut niitä tilatessani? Ihan kummallista roskaa tuli. No joo, oli siinä joukossa pari ihan oikeasti hyvää elokuvaa, mutta loput olikin silkkaa sitä itteään. (Tosin enhän mä ole katsonut niitä vielä, mutta ihan noin kansitekstien ym. perusteella.)

Ajattelin tänään pastan syömistä Kouvolassa. Tai paremminkin pastan työntelemistä edestakaisin lautasella. (Saaks lähettää terveisiä?)

Pitäkää peukkuja mulle huomenna puol kympiltä. Mä toivon, että edessä on jotain kiinnostavaa.

6 Comments:

Blogger Mirdi said...

UUh, jännää. Kyllä tuo jutteleminen aiheesta kuulostaa pahasti siltä, että siellä on ajateltu sun ylentämistä. Lycka till ny vaan.

9:15 PM, August 31, 2005  
Blogger Lostis said...

Niin, tai sitten mä saan fudut! Herttinen.

9:26 PM, August 31, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Jännään mukana, sullahan se elämä vasta on mielenkiintoisen jännää juuri nyt. Peukut on pystyssä.
Olen muuttanut, uusi osoite on http://bipotar.blogspot.com/
terveisin Bipona

9:52 PM, August 31, 2005  
Blogger Lostis said...

Kiitti, Bipona. Mut nähtiinhän me jo miten sen kämppähommankin kanssa kävi...

10:12 PM, August 31, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Siiiiiiideriiiiiiiiiiiiiii


Jee.

11:10 PM, August 31, 2005  
Blogger Lostis said...

Hey, Poppy, huomenna nähdään!

6:37 AM, September 01, 2005  

Post a Comment

<< Home