Saturday, September 03, 2005

Missä olet, ystäväni?

Minne katosi Bipona?!? Olen hirvittävän huolissani. Toivoisin saavani viestin. Olethan kunnossa?

Olen katsonut kaksi elokuvaa. En ole vieläkään keksinyt mitä laittaisin ruoaksi tänään. Ei se mitään, menen jossain vaiheessa kauppaan keksimään.

Otin asiakseni poistaa blogini Blogilistan tilastoinneista. Masennuin niin hirveästi, kun menetin yhtäkkiä monta tilaajaa. Olin jo aiemmin ajatellut, että mitä järkeä on tuijottaa tilaajamäärää. Siihen jäi jollain ällistyttävällä tavalla koukkuun. Nyt on helpompi kirjoittaa, kun ei tuijota lukuja. Keskittyy vain olennaiseen, tai jotain.

Mulla ei ole kovin älykäs olo juuri nyt.

5 Comments:

Blogger Lostis said...

Tuskin kadun minäkään, suorastaan vapauttava kokemus!

3:30 PM, September 03, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Heippa, älä ole huolissasi, olen kunnossa ja kisu on kunnossa, päätin vain lopettaa nettisivut, ei jaksanut enää. Juuri tuo on yksi syy, tuo ihme tilastointi ja sitten, kun oma pää ei ole ihan kunnossa, tuli tästä bloggailusta sellainen ihme kilparatasatsastus ja halusin ulos. Jatkan omia taideprojektejani ja kotisivuni ylläpitoa. Kirjoittamista ja kuvankäsittelyä en ikinä voisi lopettaa. Anteeksi aiheuttamastani huolesta. Bipona.

7:12 AM, September 04, 2005  
Blogger Lostis said...

Kiitos, Bipona, että kävit "ilmoittautumassa". Olin niin kovin huolissani. Harmi, että lopetit, pidin kirjoituksistasi paljon. Lämmin halaus.

11:18 AM, September 04, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Jep.

6:21 PM, September 04, 2005  
Blogger Lostis said...

Heli, tuo lyhytsanainen kommentoija :)

8:31 PM, September 04, 2005  

Post a Comment

<< Home