Thursday, August 04, 2005

Halailua

Menin sit duuniin tänään. Ihmiset tulivat halailemaan, Ninski melkein itki, sillä oli ollut todella kova ikävä minua. Andy tuli iltavuoroon, halasi pitkään, sitten istutti minut alas ja sanoi, että hän pakottaa mut lääkäriin ja apteekkiin ostamaan ne lääkkeet, että hän lainaa mulle ne rahat pitkällä maksuajalla. Vähän myöhemmin Sarkku teki saman jutun. Liikutuin kyyneliin asti, ne ovat maailman parhaita kavereita nuo mun työkaverit. (En vielä sopinut mitään lainaa kummankaan kanssa, mutta on ihanaa tietää, että nyt saan ne lääkkeet!)

Kuume on taas laskenut ja nyt on parempi olo. Päätä tosin särkee aika kovin, se johtunee tuon kuumeen edestakaisin pomppuilusta.

Aloitin Frank W. Abagnalen kirjan "Ota kiinni, jos saat". Kyseessähän on Frankin muistelmateos. Frank aloitti huijarina jo 15-vuotiaana ja päätyi FBI:n etsityimpien listalle. Mielenkiintoinen tarina. Olen siis ihan vasta aloittanut kirjan, joten en siitä osaa vielä enempää sanoa.

Tekee mieli popcornia. Mmm.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

No on ihania työkavereita!!

Kyllä tuo on todellakin jo oikeaa, aitoa välittämistä. Meinaan, aina voi sanoa että kyllä mä laianisin, mutta... Ihan eri on sanoa että todella, minä lainaan, ja nyt hoidetaan ne lääkkeet.

Norppa

7:29 PM, August 04, 2005  
Blogger Lostis said...

Ja Andy vielä olisi ollut valmis viemään minut heti sinne lääkäriasemalle ja apteekkiin! "Minä tulin autolla!" hän sanoi ja oli oikeasti valmis lähtemään saman tien.

Miten mulla voi olla noin hienoja työkamuja!

7:58 PM, August 04, 2005  

Post a Comment

<< Home