Tuesday, August 02, 2005

Ylös murheen laaksosta

Päässä soi kolme biisiä yhtä aikaa. Johan tässä alkaa mennä sekaisin ihan tosissaan.

No ei, mä olen kyennyt nousemaan vähän ylemmäs tuolta murheen laaksosta. Ei tässä nyt kamalan hilpeitä tahi onnellisia olla, mutta tuo pahin epätoivo alkaa väistyä. Olen kipeä, vuoden kolmas keuhkoputkentulehdus iski ja varmaan toi pieni kuumeilukin on tehnyt olon niin alakuloiseksi. (Ihmettelijöille tiedoksi, että krooninen ruokatorventulehdus + astma aiheuttavat usein keuhkoputkentulehdusta siinä sivussa. Olen kävelevä lääkärikirja!)

Työpaikan poissaolopuhelimessa inuttiin, että "on aivan kamalasti jengiä kipeänä." Olisin jo oikeasti vähän loukkaantunut, ellei sitä olisi seurannut "mutta se on meidän ongelma, ei sinun. Parantele rauhassa!"

Jos mulla olisi rahaa, hakisin kasan astmalääkkeitä ja yskänlääkettä apteekista. Kun mulla ei ole, mä tyydyn yskimään tätä hommaa pihalle kuin paraskin tuberkkelipotilas.

Jahka tästä taas selviää jaloilleen, on aloitettava uusi, terveempi elämä. (Sen kun näkis!)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home