Monday, August 01, 2005

Jalkapallovatsa ja täydellinen biisi

Täällä soi pitkästä aikaa mun nimikkobiisi, aution saaren TOP 5:een ehdottomasti kuuluva the Clashin Lost in the Supermarket. Voiko täydellisempää rockbiisiä olla? Tällä kertaa se soi the Essential Clash -kokoelmalta, joka on muutenkin vallan täynnänsä ihan täydellisiä rockbiisejä.

En sitten mennyt töihin. Tänään olen lähinnä tutustunut aivan liian läheltä kylpyhuoneeni lattialaattoihin. Siellä olen maannut ja välillä oksentanut. Oksentaminen on nyt ohi, mutta vatsaan koskee vielä aivan hulluna. Se näyttää siltä, kuin olisin nielaissut jalkapallon ja on jopa kosketusarka. Soitin työpaikan terveydenhoitajalle ja poissaolopuhelimeen ja sitten onkin loppupäivä tosiaan mennyt vähemmän mukavissa merkeissä.

Pää poikki vaan, se lienee ainoa, mikä tähän auttaa.

Huonoa omaatuntoa poden myös. Janski nimittäin lähetteli duunista meilejä, joissa se kirosi kiirettä "kun niin moni on kipeänä". Mulle tulee aina huono omatunto töiden takia, jos olen sairauslomalla.

Ninskin viesti oli kivempi: "Minulla on ollut sinua ikävä tänään:"

0 Comments:

Post a Comment

<< Home