Wednesday, July 27, 2005

Huono aamu

Että ottaa päähän tää mun herkkäunisuus. Ja miksi kansan pitää kaikottaa aamuneljältä tilataksia lentokentälle odotellessaan niin julmetun kovaa? Joku naapureista päätti mennä vielä suihkuun samalla kellonlyömällä. Nukahdin uudestaan, mutta heräsin seinänaapurin kelloradioon klo 05.15. Se pitää kelloradiotaan fiksusti olohuoneessa, mistä se kuuluu mun sänkyyn takuulla kovempaa kuin sen omaan.

Mä olen aivan hajalla ja kireä.

Serkku P naukuu sähköpostitse, haluaa tavata viikonloppuna, vaikka ilmoitin, ettei mulle käy. Sen mies on lähdössä jonnekin viikonlopuksi, joten totta kai mulle pitäisi nyt sopia. Mä haluaisin vain nukkua...

Voi kun pääsis täältä pois.

3 Comments:

Blogger Marjut said...

No, onneksi naapurillasi ei ole urkuharmoonia. :-)

7:42 AM, July 27, 2005  
Blogger Lostis said...

Urkuharmooni! Hanuri! Permele sentään, Marjut, sä olet oikeassa. Olen onnellinen kyllä, että moiset vermeet naapurilta puuttuvat.

Sugar, ehkä meidän pitää opetella nukkumaan sellaset raksamiehen kuulosuojaimet korvissa...

9:05 AM, July 27, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Mulla on sellaiset oranssit kuulosuojaimet sängyn yläpuolisessa naulassa roikkumassa, hankin ne kyllä itseretrettihetkiä varten, kiva tepastella välillä kuunnellen vain oman itsensä suhinoita.

12:37 PM, July 27, 2005  

Post a Comment

<< Home