Friday, July 22, 2005

Perjantaita.

Sain vihdoin ja viimein sen hemmetin tylsän John Grishamin tiiliskiven luettua. Aloitin toisen kirjan, joka toivottavasti on vähän viihdyttävämpi. Nukuin vähän, ja näin koko ajan unta töistä. Eletään mun ymmärtääkseni perjantaita. Tänään mä tulen töistä kaupan kautta kotiin ja yritän mennä aikaisin nukkumaan. Huomisen mä pyhitän kotihommille ja oleilulle. Josko saisi levylistankin valmiiksi, ainakin sen cd-osaston. Vinyyleiden luetteloinnissa vierähtääkin sitten tovi jos toinenkin.

Eilen illalla mä puhuin puhelimessa serkkuni Pian kanssa. Suunniteltiin tapaamista tuonne ensi viikon lopulle. Saas nähdä. Kiva sen seurassa on välillä olla, mutta me eletään niin hätkähdyttävän erilaisissa maailmoissa. Vaan ehkä mä suljen oman kyynisen paskamaailmani pois päältä siksi aikaa, juttelen mukavia, kuuntelen ja ihmettelen sen elämää.

Ulkona on aika harmaata. Täsmälleen mun fiilikseen sopiva ilma.

J kutsui lauantaiksi tupareihin, mutta mä taidan jättää väliin ihan sen sunnuntain duunikeikan takia. Ei olis kiva mennä kahdeksaksi tunniksi krapuloimaan Kaivariin. Ja muutenkin, nyt on masennus siinä vaiheessa, että pitää varoa juomista. (Mä aina kyllä tiedostan nämä vaiheet, mutta todellisuudessa jos se viinapiru iskee, niin en mä pysty sitä vastustamaan kuitenkaan.)

Jaaha. Jospa tästä valmistautuisi töihin. Hyvää perjantaita lukijoille!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ai, vinyyli-ihminen täälläkin! Onkos mukavakin läjä kertynyt?

Minulla lauantaina dj-keikka, eikä yhtään uutta levyä sitten kevään, huhtikuun tms. Mutta ei paljon haittaa. Vanhat vinyylit mukaan, niin eiköhän se sillä korjaannu. Tule messiin, jos kykenet ja haluat!
-minh-

12:50 PM, July 22, 2005  
Blogger Lostis said...

Olis tosi kiva tulla, mutta mulla on työpäivä sunnuntaina. Yritän pysyä lauantain ihan kotosalla niin jaksan sunnuntain kunnialla...

9:02 PM, July 22, 2005  

Post a Comment

<< Home