Wednesday, July 20, 2005

Väsynyttä höpinää (osa 478920)

Levyjen listaaminen jatkuu. Hauskoja löytöjä tänäänkin. Ja vielä piisaa luetteloitavaa, mistä noita oikein sikiää?!

Mietin kovasti, että kirjoittaisin tänään jotain hauskaa, jotain, josta lukijallekin voisi tulla hyvä mieli. Niinpä. Aika hiljaiseksi vetää. Ei ole mitään hauskaa kirjoitettavaa. Paitsi ehkä se, että ostin litran herneitä, söin niistä noin puolet ja havaitsin, etten koskaan tule tarvitsemaan silikonia huuliini. Puoli litraa herneitä ajaa allergikolle saman asian...

Mä ostin myös hiustenhoitoainetta. Mulla menee hirveästi hoitoainetta, tämä paksu ja pitkä pehko nimittäin suorastaan syö sitä. Levitän suihkussa hoitoainetta hiuksiini ja kuuluu slurp, hiukset ovat imaisseet koko läjän tököttiä sisäänsä, mitään ei tule huuhtelemalla pois... Tosin mun suihkukin on kyllä sellainen, että vois kuvitella olevansa huonossa turkkilaisessa hotellissa, niin pienellä paineella tulee vettä. Tai kuin laivalla. Ruotsissa mä opin kutsumaan noita laivoja "Suomenlaivoiksi" enkä ole oikein tajunnut sitä "Ruotsinlaivaksi" vaihtaa.

Mielenkiintoinen elämä.

Mä toivon, että saan unta ensi yönä. Menen huomenna iltaan töihin, joten saisin nukkua vähän pidempään. Se tekisi varmasti hyvää kaikin tavoin. Mulla ei ole rahaa hakea mun nukahtamislääkkeitä apteekista, joten tää on aika arpapeliä.

Jatkan listaamista. Ehkä jo huomenna on paremmin.

(Todennäköisesti ei.)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Minulla on tuo sama hoitoaineongelma hiusteni kanssa. Sen vuoksi onkin aina harmittanut, kun se myydään usein pienemmissä pulloissa kuin shampoot. Hoitoainetta kuluu kuitenkin vähintään puolet enemmän kuin shampoota ja sitä saa sitten aina olla ostamassa lisää :(

8:55 PM, July 20, 2005  
Blogger Lostis said...

Hehee, se suhde on enempi 1 shampoo / 4 pulloa hoitoainetta. Saksille olisi töitä tässä pehkossa!

10:19 AM, July 21, 2005  

Post a Comment

<< Home