Thursday, August 04, 2005

Kissa keuhkojen päällä

Oli hirveän lähellä, etten eilen kirjoittanut megakiukkupostausta. Olin niin kiukkuinen, että puhisin. Savu nousi korvista. Adrenaliinia, se on terveellistä välillä.

Mulla on tapana ilmaista itseäni kiukkuisena aika värikkäästi, noin verbaalisessa mielessä. Mä vittuilen, ivailen ja maalailen kielikuvia, jotka usein ymmärretään vasta seuraavana päivänä, jos ymmärretään lainkaan. Mä yritän päästä siitä tavasta eroon. Yritän olla selkeämpi ja ymmärrettävämpi. Kuitenkin samaan aikaan sitä miettii, että kadottaako ison osan omasta persoonallisuudestaan, jos siistii ja riisuu tuota käyttämäänsä kieltä.

On sellainen kissankokoinen paino vielä tuossa keuhkojen päällä. Olisi järkevintä mennä lääkäriin. Mä nyt vaan en satu olemaan kovin järkevä ihminen. Joten mä menen tänään duuniin.

Sain Cornwellin luettua, oli tylsä. Nyt on vaikea valita, mitä lukee seuraavaksi.

Lauantaina on Madridin ystäväni läksiäiset. Hän palaa kotiinsa ja me jäämme taas vuodeksi ikävöimään. Ellei sitten niin hassusti satu, että hän tulee jouluksi Suomeen.

Jospa loppuviikon keskittyisin "kohottamaan itsetuntoani", whatever that means.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Suuttumus on luova tila ;-)
Mäkin usein kirjoittelen kiukkuisena ja annan palaa, joskus hiukan tulee myöhemmin katseltua ja usein huomaan kiukkuni kohteen olleen jonkun täysin moloopään, joka ei edes ansaitsisi huomiotani. Joskus kiukusta nousee hyviä ja rakentavia asioita, joiden parissa jatkan tutkimuksia. Toivottavasti et minulle kuitenkaan suuttunut. En halua sinulle pahaa.

9:52 AM, August 04, 2005  
Blogger Lostis said...

Voi Bipona, minähän päinvastoin ilahduin taas eilen kommentistasi kovasti. Eli en toki sinulle mitenkään loukkaantunut. Lähetän sulle lämpimän halauksen!

(Halaus on lämmin siitäkin syystä, että mulla on edelleen kuumetta. Silti olen töissä.)

11:00 AM, August 04, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Kiitos, pakko oli kysyä, kun tällainen joskus ajattelematon. Sulle pitäis saada jäitä hattuun, ettei liian kauaa on liian kuuma, kuumeeltakin pitää varjella elimistöä ja katkaista sitä aina välillä jäähdyttämällä. Jos pystyt, töissä voit laskea kylmää vettä ranteisiin, että veri jäähtyy vähän. Väliaikaiskonstina.

11:39 AM, August 04, 2005  

Post a Comment

<< Home