Thursday, December 08, 2005

Kirjoja ja kissoja

Kiitos kaikille edellistä postausta kommentoineille. Kommenttejanne piti oikein miettiä tovi jos toinenkin. Varsinkin Marjutin sanat pistivät miettimään: pitäisikö mun suoda itselleni inhimillisiä heikkouksia? Naurettava kysymys, mutta ei mulle mitenkään itsestäänselvää.

Mulla oli huono päivä. Mä istuin koko päivän kyyneleet silmissä töissä. Mun teki niin helvetisti vain mieli lähteä kotiin itkemään. Mun lähin esimies ehkä huomasi sen. Se tietää, että mä sairastan masennusta, enkä ole voinut kovin hyvin nyt. Mua lohduttaa se jotenkin, että se tietää ja ymmärtää sen. Ettei se kelaa niitä tyypillisiä työnvieroksumisjuttuja.

Mä en ole ihan vakuuttunut siitä, pystynkö mä menemään sinne huomenna. Päätä särkee, kun on koko päivän pidätellyt itkua. Ehkä mun pitää nukkua.

Mä puhuin tänään puoli tuntia Arin kanssa. Mä tapaan sen näillä näkymin tammikuussa, jipii!

Kävin hakemassa lisää kirjoja postista. Nyt piisaa hetkeksi luettavaa! Yhteensä yksitoista lukematonta kirjaa. Mmm. Joulun vapaapäivät menee niiden seurassa kivasti. Ja mä menen ystävieni P:n ja S:n kissoja hoitamaan jouluksi. Joulupäivän olen töissä, mutta muutoin vapaalla. Kissoja ja kirjoja, toivottavasti niiden avulla selviän taas yhdestä yksinäisestä joulusta.

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Yksinäinen Joulu. Ajatus ei hirvittävästi kiehdo, mutta olen harkinnut viettää itsekin sellaisen. Tähän Jouluun liittyy yksi kariutunut suunnitelma, joka tulee repimään minua todella pahasti. Juhlafiilis tulee siis olemaan nollissa. Ehkä olisi parempi käyttää aika itsetutkiskeluun. Ehkä...

Masennus on paska juttu. Muuta en osaa sanoa. En, vaikka itse kärsin samasta ongelmasta.

9:20 PM, December 08, 2005  
Blogger Lostis said...

Feeniks, mä tiedän.

Meidän piti edesmenneen Rakkaan kanssa mennä naimisiin jouluna.

9:22 PM, December 08, 2005  
Blogger Lostis said...

Kiitti, enkelini.

Enköhän mä ole jo aika tottunut näihin yksinäisiin jouluihini.

9:55 PM, December 08, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Tuota tuota... Eksynyt. Sama juttu. Tai ei oikeastaan. Minun piti kysyä edesmennettä Rakasta avioon Jouluna.

Tuli aika vahva Deja vu...

10:22 PM, December 08, 2005  
Blogger Lostis said...

Niin, Feeniks, minä tiedän, olen lukenut sen blogistasi.

Mutta minun Rakkaani on kuollut eli edesmennyt, joten siinä on pieni ero.

10:29 PM, December 08, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Olen pahoillani. En tiennyt,
enkä tajunnut lukea niin tarkkaan.

Juuro nyt tekisi mieli antaa se halaus sinulle.

10:32 PM, December 08, 2005  
Blogger Lostis said...

Halaisin minäkin sinua nyt, jos voisin.

Kyllä sä pärjäät, Feeniks-darling. Mä luotan suhun.

10:35 PM, December 08, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Kyllä minä pärjään... Toivon että niin pärjäät sinäkin. Vaikka pelkkää blogiasi olen lukenut, en todellakaan haluaisi että sinulla olisi paha olla...

Niin. Se tunteellinen höppänä.

11:19 PM, December 08, 2005  

Post a Comment

<< Home