Friday, September 09, 2005

Roskaruokaa

Tulin töistä. Kävin kotimatkalla ostamassa lounarilla roskaruokaa Heseltä pitkästä aikaa. Yyh. On paheellinen ja turvonnut olo.

Edellisen postaukseni kommenttilaatikossa kirjoitin Biponalle siitä, kuinka mä kyllä tiedän, että mun lähtöihin ja levottomuuteen on ihan muut syyt kuin tyytymättömyys työpaikkaani. Mut mä haluan tässä lisätä, että kyllä jotkut ihmiset ovat levottomampia kuin toiset. Joku joskus kirjoitti: "Toiset on niitä, jotka lähtee. Toiset on niitä, jotka jää. Mä olen niitä, jotka lähtee." Mä olen ollut sellainen jo lapsesta saakka, muuttanut Ruotsiin yksin 14-vuotiaana ja jatkanut matkaa koko ikäni. Nyt mä vain alan väsyä tähän, ainaiseen lähtemiseen, kun paikatkin alkaa loppua kesken ja Suomessa on rahavelvollisuuksia, jotka on hoidettava pois. Kun mä olen velkani hoitanut, mä olen vapaa miettimään asiaa uudelleen.

Mä en jaksa kirjoittaa nyt kovin pitkää juttua. On nimittäin mentävä suihkuun ja nukkumaan, jotta jaksaa taas aamulla mennä töihin. Mä jatkan kuitenkin tästä aiheesta vielä, on mulle sen verran tärkeä asia kyseessä. Toinen juttu, mistä mä haluan kirjoittaa, on lapsettomuus ja miehettömyys, josta on aika paljon nyt kirjoitettu eri blogeissa. Siitäkin mulla on pari sanaa sanottavana. Josko huomenna sitten?

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kauniita unia ja kukkasen kuvia :)

10:21 PM, September 09, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Hese on ystävä.

12:17 PM, September 10, 2005  
Blogger Lostis said...

Hese on ystävä, josta saa vatsan kipeäksi, joo...

8:02 PM, September 10, 2005  

Post a Comment

<< Home