Monday, September 05, 2005

Hetkellinen mielenhäiriö

Onkohan mulla joku helvetin hormonitasapaino ihan persiillään vai mikä hitto pistää taas kyyneleet silmiin koko ajan. Mä en jaksa.

Mua väsyttää koko ajan. Mä olen nyt jo valmiiksi aivan paskana alkavasta saatanallisesta työputkesta. Duunissa on kiireempi kuin koskaan ja mua kiinnostaa taas ihan kympillä mennä sinne kuuntelemaan Pikkupomon ivailua ja hoputusta.

Mä olen jotenkin helvetin vihainen ja samaan aikaan tosi surullinen. Olenko mä lopullisesti sekoamassa, vai olenko mä vain hetkellisessä mielenhäiriössä?

Jos ottais vuorotellen kylmän ja kuuman suihkun.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kyllä sitä joskus on niin herkkänä ja itku on kyllä hyvääkin, anna mennä vaan. Mutta jos tuo tunne jatkuu pidempään, voisi olla hyvä tsekata ne hormonit, turha kantaa taakkaa, jos sitä voi keventää vaikka hormoneilla. Minäkin olen kuun lopulla menossa tarkistuttamaan viihdevuodetilanteen, en halua niiden tuomia vippauksia enää lisäksi tähän rakkaaseen, sekavaan elämääni. Ei kun suihkuun siitä ;-D

7:07 PM, September 05, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Kunnon lepo auttaa aina - tsemppiä ja anna katkerien ihmisten puheen mennä kuin vesi hanhen selkää. Ei sitä kaikkea tarvitse sietää, ehei.

7:14 PM, September 05, 2005  
Blogger Lostis said...

Pitää vain yrittää jaksaa taas. Puuh. On tämä välillä vaan niin hemmetin raskasta.

7:33 PM, September 05, 2005  

Post a Comment

<< Home