Tuesday, September 06, 2005

"Steariini seksi"

Miten joku on voinut päätyä mun blogiin googlettamalla "steariini seksi"?!? Ei täällä puhuta seksistä eikä steariinista!!

On väsynyt tämä. Aamu meni ihan överitokkurassa, kaatelin kahvia suuhun suoraan pannusta. Järkkykiire töissä, mut Poikapieni pelasti taas moneen monituiseen kertaan. Lähtiessäni se vielä kyseli mun vuoroista ja halusi ehdottomasti kirjoittaa kalentereihin (omaansa ja mun), että ensi viikon perjantaina mennään töitten jälkeen yhdessä kaljalle. Se ihminen on mun työpäivän valo.

Mun pitänee syödä jotain ja valmistautua lähtemään keikalle. Mä olen vain niin hemmetin väsynyt, että tekis mieli käpertyä tuohon sohvalle. Mut onhan mun mentävä, mä näen niitä rakkaita niin harvoin.

Looginen yhteenvetohan tästä on se, että olen huomenna vielä tuplasti väsyneempi, ei vanha jaksa sillain heilua yömyöhällä tuolla riekkumassa.

Mitähän sitä söis?

3 Comments:

Blogger mea said...

Kalapuikkoja?

4:55 PM, September 06, 2005  
Blogger Lostis said...

Kalapuikothan ois ihan oivallinen idea, mutta luuleeko joku sitten minua neuleblogiksi? Semmoista muistan Mean itsensä joskus ihmetelleen...

Biponan broileri-idea on myös mainio, mutta minultapa löytyykin nyt pika-ateria vailla vertaa: broileripyöryköitä ja nuudeleita. Sekaan sipulia ja currya ja loraus laktoositonta kermaa. Eiköhän sillä pärjää!

5:02 PM, September 06, 2005  
Blogger Lostis said...

Makaronilaatikkoa (tosin hyvin epäperinteistä sellaista) syötiin täällä viikonloppuna plus eilenkin vielä, jotta se jäänee nyt väliin.

Seuraavan kerran ehdin tehdä ruokaa joko torstaina tai sitten vasta sunnuntaina, siihen asti ollaan mietintämyssy päässä...

1:28 AM, September 07, 2005  

Post a Comment

<< Home