Wednesday, September 07, 2005

Haminan kaupunki, päässä

Omituinen päivä. Kerta kaikkiaan. Mä olin väsymyksen takia aika pahalla tuulella ja kiire vielä pahensi oloa. Sitten meiliä Isopomolta. Ei tullut siirtoa toisiin tehtäviin tässä vaiheessa. Vitutti. Vielä enemmän vitutti, kun meillä oli infotilaisuus, jossa uusi organisaatiomalli esiteltiin henkilöineen. Siellä oli yksi niin kummallinen valinta, etten pysty mitenkään käsittämään sitä. En mitenkään.

Osastopäällikkö pyysi mua sit kanssaan röökille. Juteltiin. Se oli pahoillaan mun puolesta ja sanoi jotain, joka sai mut ajattelemaan, että se on pitänyt mun puolia, mutta Isopomo on jyrännyt sen. Mä sanoin suoraan sen, minkä olin jo itse mielessäni päättänyt: mä alan hakea muita töitä. Mä olen liian väsynyt tohon nykyiseen hommaani. Ja varsinkin nyt, kun työnkuva ei muutu vaan on yhtä epämääräinen kuin ennen.

Mä olen aika sekaisin.

Mä tahtoisin vihdoinkin nukkua. Vaan en ehdi, pitää syödä jotain, käydä suihkussa, rauhoittua. Ja kello soi 05.30. Jipii.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home