Wednesday, September 21, 2005

Eksynyt on tyly

Mä meinasin saada eilen paskahalvauksen ja räjäyttää lian pois tulikivenkatkuisella postauksella. Sain kuitenkin hillittyä itseni, mikä oikein onkin ja minulle sopivaa. Kerma kirjoitti eilen leikkimielisen haasteen, johon sisällytti myös meikäläisen vaatimattoman persoonan. Hän kehotti minua (muiden muassa) olemaan joskus edes tunnin ajattelematta vastakkaista sukupuolta tai kirjoittamaan edes yhden blogimerkinnän, jossa ei pohdita miehiä. Oikeasti raivostuin ihan tolkuttomasti. Kannattaisiko haastaa mukaan vasta sitten, kun on lukenut edes enemmän kuin kaksi blogimerkintää? Näin monta miesjuttua minä nimittäin löysin blogini etusivulta. Totta kyllä, olen kertonut jo kuolleesta rakkaastani sekä maininnut Menneisyyden Miehestä, mutta mitä sitten?! Minun elämäni ei todellakaan pyöri miesten ympärillä, olen ollut kuusi vuotta yksin ja sitä aion jatkaa hamaan hautaan saakka. Ja mitä helvettiä se sitä paitsi kenellekään kuuluu, vaikka pohtisinkin miehiä?!

Okei. Mä olen jo rauhoittunut. Sain ansaitsemani anteeksipyynnön ja se riittää tästä aiheesta nyt. Noin vastaisuuden varalle kerron kuitenkin, että jos juttuni ovat aivan helvetin tylsiä ja jankkaavat samaa, kannattaa mennä ihan muihin blogeihin. Mullakin on ihan sitä varten tuossa sivupalkissa tuommoinen linkkilista. Kukaan ei pakota lukemaan juuri tätä.

Yllättäen mä olen taas kerran sairaslomalla pari päivää. Kuume ja lihassärky vaivaavat. Vitutti ihan tosissaan, kun kävin meidän työpaikan terkkarilla ja se sanoi, että kun crp ei kohoa yhtään, mä olen kunnossa. Että mua ei pitäisi sattua mihinkään.

Ai helvetti, kun mulla olis haulikko.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Katsos Kermalle kävi varmaan häpsy. Olithan kuitenkin hetki sitten kirjoittanut vasta siitä, että sinulla oli miesseuraa yhtenä yönä.
Mutta kun kerran ollaan rehellisiä, niin minulle ja Vanskulle se se vasta haaste oli. Kääk. ;)

3:31 PM, September 21, 2005  
Blogger Lostis said...

Mohoi! Wau. Olen otettu saamastani kunniasta, kiitos. Tosin mun on vaikeeta vielä kutsua sua Calamitykayksi, mutta se lienee vain ajan kysymys. Olet aina enemmän kuin tervetullut kommenttilaatikkooni, nyt ja aina!

3:31 PM, September 21, 2005  
Blogger Lostis said...

Aivan, Poppy, juuri ne lukuisat kaksi merkintää etusivullani.

3:32 PM, September 21, 2005  
Blogger Lostis said...

Mitä turhia, Kerma. Kaikki on ihan hyvin, antaa olla.

10:12 AM, September 22, 2005  

Post a Comment

<< Home