Sunday, September 18, 2005

Ihoa

Olen saanut nukkua miehen sylissä. Hiuksiani on silitetty, kivistäviä hartioitani on hierottu, minut on vedetty tiukkaan syleilyyn. Miehen lämpimien käsivarsien tuntu ympärilläni on parasta huumetta. Näin ei tule enää koskaan tapahtumaan tämän kyseisen miehen kanssa, monestakin syystä, mutta olen iloinen, että näin kävi nyt. Hän teki kaiken, mitä olen kaivannut: hengitti niskaani ja silitti selkää ja päätä, lumoutui pikkuruisista kolmevitosen jaloistani, puhui hiljaa ja kauniisti. Hän suuteli olkapäätäni pimeässä, puristi lämmintä ihoaan vasten. Hetken aikaa olin jotain muuta kuin vain tapettia.

Nyt, yksin, palelen.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Pala onnea sinulle, ansaitsit sen, nyt taas jaksaa jatkaa, eikö ? Voi sinua, onnen tyttöä.

4:09 PM, September 18, 2005  
Blogger Sun äitis said...

Niin mutta miksei uudestaan? Sait kaiken kuulostamaan niin kauniilta ja ristiriidattomalta!

5:16 PM, September 18, 2005  
Blogger Lostis said...

Se oli juuri sitä, kaunista ja ristiriidatonta, mutta ei voisi olla sitä enää uudelleen. Olen onnellinen ja pienesti haikea.

Sain voimia rutkasti tuolta mieheltä. Kuten myös teiltä, Bipona ja Äiti. Kiitokset.

5:28 PM, September 18, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Kuullostaa ihanalta.Toivottavasti jaksat nyt tuolla hellyystankkauksella jokin aikaa!
Meillä on hellyys harventunut. Seksiä on, mutta juuri tuollainen fyysinen huomio toiselle on jäämässä pois ja minä alan ahdistua, että kannattaako tähän suhteeseen sitten jäädä ollenkaan, jos ei läheisyyttä ja helyyttä saa, kuten ennen...
-minh-

6:30 PM, September 19, 2005  

Post a Comment

<< Home