Monday, September 19, 2005

Iltamietteitä

Pikainen päivitys. Ei pysty oikein kirjoittamaan. Olen sekaisin.

Sain tänään tekstareita lauantaiyön mieheltä, hän halusi varmistaa, että voin hyvin ja että välillämme on kaikki okei. Teki mieli kirjoittaa, että muuten hyvin, mutta ikävä tuli. Tietenkään en tehnyt niin, kirjoitin vain kaiken olevan mahtavaa.

Kuitenkin, todellisuudessa, tietenkin, mulla on vähän haikea mieli. Kaipaan sitä jo, kosketusta.

Tänään työvuoron jälkeen tapasin Firmarockbändikaverit. Valittiin esitettävät biisit. Join liian monta bisseä, ei niin kovin yllättäen.

Pakko sanoa: Minh!!! Kiitos viesteistäsi, on ollut jo ikävä sinua. Lämmin halaus, olet mielessäni. Bipona, halauksen sinullekin laitan tulemaan, harvoin sitä tapaa ihmisiä, jotka ovat noin upeita kuin sinä! Olette mulle rakkaita. Kuin myös Kata ja muut uskolliset. Minä tarvitsen teitä kaikkia nyt.

Kyllä mä pärjään. Kuitenkin.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Punottaa jo mummonkuumeinen naamani kauniista kehuistasi. Pistä vaan sille miehelle kuitenkin ihan pikkupikkuriikkinen tekstariarvoitus, joku vinha, sellainen ei lipevä, kyllä sä varmaan tiedät.

1:21 AM, September 20, 2005  
Blogger Lostis said...

Tiedän, hihii. Ja laitoin. Ja sain samalla mitalla takas.

7:59 AM, September 20, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Eihän, hei kivaa *intoilee* just noin sen pitää mennä.

1:20 PM, September 20, 2005  

Post a Comment

<< Home