Saturday, June 11, 2005

Kykenemätön

Ei, ei, ei. En saa mitään aikaan. Piti käydä Tiketissä hakemassa lippu tiistain keikalle, piti käydä kaupassa ja tiskata sekä pestä pyykkiä. Vaatteet sain sentään vedettyä ylleni, kun alkoi paleltaa. Muutoin olenkin surffannut netissä ja surffannut netissä ja... surffannut netissä. Niin. Olin jonkun verran juovukkeissa eilen, mutta ei ole krapulaa. On vain tämä aikaansaamattomuus. Jokalauantainen juttu melkein. En tiedä yrittikö Pikkupomo haastaa kanssani riitaa eilen. Siltä vähän tuntui. Keskityin kuitenkin jutustelemaan Teeden ja Andyn kanssa. Ellaankin tutustuin vähän paremmin, mukavaa. Vuoristoradassa oli kivaa. On se kerran kesässä koettava! Ruoka oli todella hyvää (söin muikkuja). Olutta tuli juotua, ei onneksi mitään teräviä. Jätkät painelivat Kalliosta vielä keskustaan baarikierrokselle, en lähtenyt mukaan, mistä olen ylpeä ja iloinen. Tili on jo valmiiksi miinuksella ja reissu olisi varmasti köyhdyttänyt minua vähintään sen 40 euroa, joka mulla aina menee baareissa.

Koska en kykene menemään ovesta ulos, on mahdollista etten pääse tiistaina Tavastialle. Jos keikka myydään loppuun, olen auttamattomasti ulkona.. Harmittaa. Todella.

Vaan kun ei pysty niin ei pysty. Kykenemään.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home