Wednesday, June 08, 2005

Sairaspäivän puuhat

On mulla jo parempi olo eiliseen verrattuna, mutta ruokatorvi on edelleen tulessa ja pallea on syövytetty akkuhapolla ja sisäelimet hiottu hiekkapaperilla.

Olen viettänyt päivää lukien Kurt Cobainin murhasta (?), Karla Homolkan vapauttamisesta ja Baader-Meinhofin alkuvaiheista. Lisäksi olen tiskannut ja ollut sähköpostitse yhteydessä viiteen läsnäoloani kaipaavaan työkaveriin. Pyykit pyörivät koneessa ja kohta taitaa olla puuron aika, kamalan kova nälkä.

Kalliossa on aurinkoinen päivä: varttihullu vatipää tappelee kadulla mun ikkunan alla näkymättömien vihollistensa kanssa ja huutaa kovaan ääneen. Heittäisinkö sille parvekkeelta yhden tupakan, jotta se hiljenisi hetkeksi?

Kalliosta puheenollen: blogimaailman kalliolaiset ovat järjestäneet kesämiitin parin korttelin päähän kodistani. En uskalla paikalle, koska minua ei edes bloggaajaksi kukaan tiedä. Olen uusi ja tuntematon.

Päivän biisi: von Hertzen Brothers / Beside You

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

No ei sä näin uusi ja näin tuntematon ole, kun jo lahten toisselakin puolellaa sut tunnetais':)

5:01 PM, June 09, 2005  
Blogger Lostis said...

Ihan melkein jopa säikähdin, että nyt on joku käynyt kommentoimassa. Vaan en pelkää, kiitän vierailusta!

5:23 PM, June 09, 2005  
Blogger Janne Toivoniemi said...

Paikalle vaan. Ei siellä kukaan purematta niele ... ja ei se satu kuin ensimmäisellä kerralla.

12:34 AM, June 10, 2005  

Post a Comment

<< Home