Wednesday, February 01, 2006

Yliväsynyt

PUUH.

Kolme iltavuoroa putkeen on ihan saatanasta. Nyt ne on kuitenkin hoidettu ja edessä on pari aamuvuoroa huomisella labrakäynnillä höystettynä. Pitää olla 10-12 tuntia syömättä ja juomatta ennen verikokeita, mut keitin tuossa just itselleni ämpärillisen kahvia. Olen aivan uuvuksissa ja samaan aikaan tuntuu, että olen ns. yliväsynyt, eli uni ei tule millään.

Sain mairittelevia ja mietityttäviä kehuja tänään pomolta tiimipalaverissa. Olin viikon talvilomalla ja reilun viikon varmaan yhteensä saikulla tammikuussa, joten paikallaoloni määrä ei häikäissyt, mutta pesin kuitenkin kaikki tiimikaverit ja muut tiimit tilastojen valossa. Mä olen siis huipputehokas, vaikka duuni vituttaa aivan hulluna. Kummallista. Minkähänlaisiin tilastoihin ja lukemiin sitä yltäisi, jos olis rahtunenkin motivaatiota?

Kämppä on ihan hävityksen kauhistus. Onneksi huomenna pääsen jo neljältä, josko saisin tiskattua ja pyykättyä vähän. Olokin kohenisi, kun saisi vähän järjestystä tänne läävään.

Päässä soi kolme biisiä yhtä aikaa ja voi pojat, kuinka ahdistaa.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Pakko piristää sua.. kertomalla, että sain lasienkelin valmiiksi. Siitä tuli hieno. :o)

Mulla on kans ollut biisipäivä. Huh.

9:37 PM, February 01, 2006  
Blogger Lostis said...

Kiitos, Hani, piristyksestä. En osaa kuvitella lasienkeliä! Päässä on jokin sellanen lasienkelin kuvittelemisen taidon esto.

Pitäisköhän mun joskus nukkua.

9:59 PM, February 01, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Pitäisi. Munkin. Mä näytän sulle sen joku päivä. Sen enkelin. Se on yhä hieno :o) Ja se suojelee. Suakin.

Hyvää yötä ja unia.

10:45 PM, February 01, 2006  

Post a Comment

<< Home